Un article de
Redacció

El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.

18 de febrer de 2022

Manel Burón, nou president de l’Associació de Clubs d’Hoquei Patins

Un article de

El president de l’Igualada HC, Manel Burón, ha estat escollit com a nou president de la Asociación Nacional de Clubes de Hockey Patines (ACHP). Burón, pren el relleu de Xevi Sala amb una renovada junta directiva integrada pel Recam Làser CH Caldes, ostentant la vicepresidència de l’entitat; CE Noia Freixenet, com a secretari; FC Barcelona, tresorer; i Deportivo Liceo, Reus Deportiu Virginias i Finques Prats Lleida com a vocals.

Manel Buron assumeix aquesta nova responsabilitat amb la voluntat de “treballar per l’hoquei patins, aglutinar, consensuar i integrar en l’associació a Ok Lliga Plata i Ok Lliga Femenina”, recalcant que “tots hem de treballar en la mateixa direcció”.

Durant aquest mandat, l’ACHP seguirà treballant per potenciar l’hoquei patins, desenvolupant noves línies de treball i amb la mirada posada als principals reptes que s’han d’afrontar en els propers anys.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Comenta aquesta entrada:
Et recomanem×