CH Vilanova del Camí 23-12 CH Sant Esteve de Palautordera
El Club Handbol Vilanova del Camí va vèncer per 23-12 al Sant Esteve de Palautordera a Can Titó, en un partit en què les vilanovines només van encaixar 12 gols. Amb aquesta victòria, les de l’Anoia són terceres a la classificació de la Lliga Argent femenina, plaça d’ascens.
El Vilanova va dominar el marcador durant tot el partit, mostrant-se sòlid en defensa i distanciant-se de 5 gols als 20 minuts. El partit va arribar al descans amb un resultat de 12-6 per al Vilanova. A la represa, l’avantatge va seguir creixent fins arribar a superar els 10 punts en els darrers compassos del partit. En arribar al minut 60, el resultat final va ser de 23-12 per a les vilanovines.
El proper partit del Club Handbol Vilanova serà contra el Sant Quirze B, un rival que està lluitant per apropar-se a les primeres places. Serà el proper diumenge, 23 de març, a les 16h a la localitat vallesana.