Un article de
Redacció

El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.

28 de març de 2025

Aquest dissabte es lliuren els premis del concurs de fotografia “Com ens veiem les dones”

Un article de
1 minuts

Aquest dissabte a partir de les 7 de la tarda se celebrarà a la sala d’exposicions/vestíbul de Mont-Àgora l’acte de lliurament de premis del 22è Concurs de Fotografia per a Dones que organitza l’entitat Dones amb Empenta i que enguany porta per títol “Com ens veiem les dones: nosaltres i el món digital”.

El concurs, una de les activitats més destacades del programa d’activitats del 8M, Dia Internacional de les Dones, té com a objectiu reflexionar amb perspectiva de gènere i facilitar que les dones s’expressin sobre el tema proposat a través de la fotografia.

El concurs enguany s’ha dut a terme per Instagram. Han entrat a concurs les fotografies publicades en aquesta xarxa social i que duien l’etiqueta #ConcursDAE2025.

Es lliuraran tres premis: un primer de 100 €, un segon de 75 € i un premi del Públic de 50 €, per a la fotografia amb més likes a Instagram fins al divendres 21 de març.

L’acte de lliurament de premis tindrà lloc coincidint amb la inauguració de l’exposició de les obres participants, que restarà oberta fins al 26 d’abril.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Comenta aquesta entrada:
Et recomanem×