Un article de
Redacció

El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.

23 d'abril de 2017

Demà comencen les obres d’enderroc de les antigues naus de la brigada de Vilanova del Camí

Un article de
2 minuts

Dilluns a les 8 del matí està previst que comenci l’enderroc de les antigues naus de la brigada. L’inici de les obres, explica el regidor d’Urbanisme i Medi Ambient, Juan Manuel Cividanes, s’ha demorat pràcticament un mes i mig a causa d’una autorització que s’ha gestionat amb la Generalitat de Catalunya per poder gestionar correctament alguns elements perillosos com l’amiant present a les uralites de les cobertes dels edificis existents.

Finalment, assegurava avui a Ràdio Nova el regidor, ha arribat aquesta autorització i una empresa especialitzada començarà dilluns a desmuntar  i traslladar les cobertes d’amiant a un espai segur i controlat.

Una vegada retirat aquest material, es procedirà a l’enderroc dels quatre edificis existents i es continuarà amb la fonamentació i pavimentació del terreny en el que hi està previst crear una zona blanca d’aparcament gratuït. S’ha previst  67 places d’aparcament per a cotxes, distribuïts en cordó i bateria, 4 estacionaments per a motos i un estacionament per a minusvàlids, complint la normativa d’accessibilitat.

L’empresa adjudicatària és la vilanovina Obras Algar, SL i el preu d’aquesta actuació és de 81.000 €. El termini d’execució de l’obra és d’un mes, però Cividanes confia que pugui estar enllestit abans. El titular d’Urbanisme també ha explicat a Ràdio Nova que s’estan estudiant altres indrets del municipi per ampliar les zones blanques d’aparcament gratuït.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Comenta aquesta entrada:
Et recomanem×

Registre de nou jugador / jugadora

Selecciona l'Avatar que més t'agradi.

Dades bàsiques.

Google reCaptcha: clau de lloc no vàlida.