Un article de
Redacció

El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.

27 de novembre de 2017

Apinas celebra mig segle de vida ajudant a les persones

Un article de
2 minuts

L’entitat Apinas va celebrar aquest dissabte els seus 50 anys de vida, des de la creació de l’Escola Àuria fins a dia d’avui. Aquesta entitat es va crear amb l’objectiu d’aportar solucions i sortides a les persones amb discapacitat intel·lectual, que tinguessin una atenció especial al llarg de la seva vida.

L’Escola Àuria va ser el pal de paller d’aquest projecte que encara dura i amb empenta, aquesta escola inclou una atenció integral que inclou la prevenció, la detecció precoç i la inclusió social.

L’acte es va dur a terme a l’antic Escorxador d’Igualada. Durant el matí es va fer un concert d’alumnes de l’Escola de Música d’Igualada i es va projectar un documental sobre la trajectòria i el dia a dia de l’entitat. Es van lliurar reconeixements a professionals i col·laboradors de l’entitat.

A l’acte hi van assistir la presidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa, l’alcalde d’Igualada, Marc Castells, el president del Consell Comarcal de l’Anoia, Xavier Boquete, i el president d’APINAS, Enric Fillat.

Revista Solidària
Precisament La Veu de l’Anoia dedicarà aquestes properes festes de Nadal la segona edició
de la seva “Revista Solidària” a Apinas, en ocasió del seu cinquantè aniversari. Els ingressos derivats de la publicitat inserida en aquest especial seran lliurats a l’entitat. L’any
passat, la revista es va dedicar a Càritas.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Comenta aquesta entrada:
Et recomanem×