Un article de
Redacció
El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.
17 de març de 2020

Així funcionen els diferents serveis del Consell Comarcal durant el període de confinament

Un article de
Redacció
  • El Consell Comarcal de l’Anoia ha informat aquest dimarts a la tarda del funcionament d’alguns dels seus serveis d’atenció a la ciutadania mentre durin les mesures de confinament per a la contenció del coronavirus COVID-19.
  • El servei d’atenció al públic es presta telefònicament al telèfon 93 805 15 85 en horari de 8 a 14h i telemàticament les 24 hores del dia.
  • El servei de transport escolar i adaptat ha quedat suspès fins a nou avís.
  • Les famílies beneficiàries de beques menjador reben targetes moneder per assegurar que els alumnes tinguin garantits els àpats durant el període de confinament.
  • L’equip de treballadores i educadores socials garanteix l’atenció presencial dels casos urgents o sense suport familiar i també fan seguiment periòdic a distància d’aquells casos no urgents o amb suport familiar.
  • Es garanteix el servei de recollida d’escombraries porta a porta
  • Les àrees de Promoció Econòmica i Comarcal, Joventut, Serveis Territorials i Habitatge i també Medi Ambient han suspès totes les activitats i visites programades fins a nou avís. S’ofereix, però, atenció telefònica i digital.

El Consell Comarcal agraeix la col·laboració de la ciutadania en l’actual situació.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!

Comenta aquesta entrada:

Et recomanem×