Un article de
Redacció

El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.

24 d'abril de 2015

Una formació de tres dies i gratuïta proposa convertir els comerços en les botigues del futur

Un article de

Com ha de canviar la teva botiga? La botiga del Futur és el títol de la formació gratuïta que es durà a terme els propers dies 5, 6 i 12 de maig a Ig-Nova Empresa, organitzada pel departament de promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Igualada, TIC Anoia i l’Escola Superior de Comerç i Distribució. TICAnoia, és una associació dedicada a l’impuls del sector TIC a la comarca de l’Anoia, formada per empreses, entitats i professionals interessats en difondre, formar i millorar el món de les noves tecnologies de la comunicació.

L’objectiu de la formació és compartir amb professionals del sector accions i bones pràctiques relacionades amb la monitorització i seguiment del client i es mostrarà com les dades obtingudes a partir d’aquí permeten optimitzar la relació entre el comercial i el comprador, tant a nivell de comunicació com d’estratègia. També es parlarà de com els comerciants poden col·laborar entre ells i es farà un repàs de les TIC aplicades al comerç i quines possibilitats ofereix la comarca de l’Anoia en aquest sentit.

La formació vol donar eines als botiguers davant d’un escenari comercial que està canviant i on els paradigmes que abans funcionaven, avui ja no donen els resultats desitjats. El curs es durà a terme en tres sessions. Els dies 5 i 6 de Maig es parlarà de com ha canviat el client, com estan evolucionant les botigues, què és vendre avui i de la unitat del comerç local com a estratègia de supervivència. Aquestes dues primeres sessions aniran a càrrec del consultor estratègic Fran Artiaga, consultor estratègic en retail especialista en les àrees comercial, humana i econòmica. Ha ocupat càrrecs directius a empreses com Decathlon, Tribune i Grup ID, a més d’exercir com a formador per a ESCODI i per diverses Cambres de Comerç a nivell nacional, organismes públics i privats i empreses de gran renom com Nike i Swarovski.

El dia 12 de maig, en una sessió organitzada per TIC Anoia, es parlarà d’estratègia digital per al comerç local i de les les TIC al servei del comerç, amb Jaume Balcells de Practics; també de la promoció de l’e-Commerce i la importància del Community Manager, amb Oriol Solà de Lidera Comunicació; d’un cas d’èxit en l’aplicació de l’estratègia digital al petit comerç com és la Joieria Anhel; de la publicitat en mitjans digitals, amb Pia Prat de Guia Anoia; i de la ublicació d’ofertes i vendes per altres canals digitals, amb Jordi Magaña i Míriam Salazar d’Igualada Showroom.

El curs es durà a terme els dies 5 ,6 i 12 de maig de 15:30 a 16:45h a Ig-Nova Empresa (Av. Mestre Muntaner, 86). Les inscripcions es poden fer a guerrerom@aj-igualada.net fins el 29 d’abril inclòs o a Ig-Nova Empresa.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Et recomanem×

Registra't

Google reCaptcha: clau de lloc no vàlida.

Iniciar sessió

Si ja estàs registrat inicia la teva sessión.

Google reCaptcha: clau de lloc no vàlida.

No tens compte?
Registra't

Registre de nou jugador / jugadora

Selecciona l'Avatar que més t'agradi.*

Google reCaptcha: clau de lloc no vàlida.