Un article de
Redacció

El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.

26 de febrer de 2017

Trilogi creix un 36,4% al 2016 i canvia el nom de la marca per TLG Commerce

Un article de
2 minuts

Trilogi, empresa líder en solucions per a comerç electrònic, ha incrementat un 36,4% la seva facturació durant el passat 2016. L’empresa, que al 2015 va facturar 2.470.000€ ha arribat als  3.370.000€ durant l’exercici 2016.

La bona acollida de la solució eCommerce per part de les marques internacionals que treballen amb aquest software, empeny a la companyia a apostar por la globalització del seu mercat. En aquest sentit,  a partir d’aquest febrer, Solutions Trilogi S.L. deixa enrera la marca Trilogi per passar a denominarse TLG Commerce.

Objetiu econòmic per a 2017

Amb dues delegacions a Àsia -Hong Kong i Shanghái- i la recent obertura d’una oficina a  Barcelona aquest 2016, l’objectiu econòmic de la companyia és assolir una facturació de 4M€  als mercats d’Espanya i Àsia al 2017.

L’objectiu per al mercat asiàtic és repetir, per segon any consecutiu, un increment de facturació del 70%, a més de consolidar-se com una de les agències eCommerce amb solució pròpia de software i hosting a Xina i als països de la seva àrea d’influència.

L’estimació de facturació per a l’any 2016 preveia un creixement que situava la xifra de tancament en els 3’2M€, però la bona feina realitzada per l’equip humà de TLG i el continu creixement del sector eCommerce ha permès superar aquesta previsió. Pel que fa a recursos humans, en l’exercici anterior es va completar l’ampliació de plantilla prevista per l’àrea de màrqueting, que reforça les estratègies online dels clients de TLG Commerce. Actualment l’empresa dóna servei a més de 300 marques entre les que destaquen Media Markt, Lacoste, Herman Miller, Volkswagen, Munich, o Yerse.

Novetats per a 2017

La solució eCommerce, de la companyia establerta a Igualada (Barcelona, competeix amb les millors  solucions que existeixen actualment a nivell mundial. Per aquest motiu durant el 2017, l’equip d’I+D continuarà llançant nous productes. Un dels més destacats és una nova eina que sorprendrà al sector i que connectarà les marques amb els consumidors d’una forma més directa. Un nou projecte que es detallarà d’aquí a poc temps i que no deixarà indiferent a ningú.

Una altra de les novetats de LogiCommerce per aquest 2017 serà el llançament d’una nova eina, el Total Ecommerce Analytics (TEA) que posarà  a l’abast dels eCommerce Manager una gran quantitat d’informació  (eCommerce + Analítica). Aquesta eina s’ha dissenyat per facilitar la presa de decisions en temps real dels responsables de les botigues online.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Comenta aquesta entrada:
Et recomanem×