Pel que fa als horaris de les proves, es repeteixen els de les edicions anteriors. A partir de les 17:10h es preveu la sortida de la cursa infantil de 2,25 Km de distància, i a les 18h la prova d’adults de 5Km, que transcorre per l’habitual circuit urbà.
Les inscripcions es poden fer el mateix dia des de les 16h i fins a 30 min. abans de la sortida de cada cursa (o fins a esgotar dorsals). L’organització recorda que la cursa de 5Km es cronometrarà amb xip, també aquest any. També recorda que hi haurà recollida prèvia de dorsals el dilluns 30/12 a les oficines municipals d’Esports, de 9-14h (pl. Dels Horts, 1), per a aquells inscrits abans del 25/12.
La resta de dorsals s’entregaran a la Pl. del Mercat el mateix dia de la Cursa, a partir de les 16h.
La prova és d’inscripció gratuïta i, com a premis, l’organització ofereix les tradicionals paneres per als guanyadors absoluts masc. i fem. i la coca de cap d’any per als 3 primers/eres de cada categoria.
Aquesta activitat és organitzada per Esports Vilanova, amb el suport del Club Atlètic Igualada, de Jocnet i de la Diputació de Barcelona. A més compta amb el patrocini de paneres de Decoració Godoy, Bodegas Gallardo, Super Mas, Blautec i Metal·listeria J. Prieto