La Síndica de Greuges d’Igualada i el Customer Counsel d’Aigua de Rigat signen un acord de col·laboració

29 de maig de 2017

La Síndica de Greuges d’Igualada, Rosa M. Sánchez Fuentes, David Gall, gerent de la Companyia Aigua de Rigat i Sergi Sanchís, Defensor del Client d’Aigua de Rigat, han signat un acord de col·laboració amb la voluntat de millorar l’atenció als ciutadans i ciutadanes d’Igualada.

Aquest conveni permetrà atendre, de forma àgil i personalitzada, les reclamacions relatives al servei de l’aigua que arribin a la Síndica de Greuges d’Igualada. L’acord té una vigència de dos anys prorrogables i respon a la voluntat d’Aigua de Rigat d’apropar-se a les persones i donar més garanties als usuaris davant un eventual conflicte amb la companyia.

La Sindicatura de Greuges d’Igualada és una institució que, amb independència i objectivitat, té la missió de defensar els drets fonamentals i les llibertats públiques dels ciutadans i les ciutadanes davant l’Administració municipal, dels organismes administratius que en depenen, així com de les empreses de serveis públics municipals i dels concessionaris dels serveis públics. Des de la creació de la figura del Defensor del Client, o Customer Counsel, la mediació s’ha consolidat com una eina eficaç per a la resolució de conflictes: el 93% dels casos gestionats han estat solucionats. El diàleg amb els usuaris i l’escolta activa són les claus per enfortir la relació entre les parts i generar un marc de confiança mútua

Comparteix l'article:

Deixa un comentari

L'Enquesta

Creus que, malgrat la posició contrària del govern municipal d'Igualada, s'acabarà pujant el rebut de l'aigua?

Ja no s'accepten vots en aquesta enquesta