El barri del Rec d’Igualada tornarà a transformar-se del 8 a l’11 de novembre. Les antigues adoberies seran ocupades per grans marques de moda i dissenyadors emergents que convertiran aquests espais en autèntics experiments de retail. Rec.0 és una concentració de vendes especials inèdita, un festival de moda, cultura i gastronomia que revoluciona tota una ciutat només durant quatre dies.
Marques igualadines al barri del Rec d’Igualada
Seran 100 les marques i dissenyadors de moda repartides en quatre grans zones del barri del Rec, en un circuit urbà i obert a tothom, on es combina el patrimoni industrial de fa segles amb la creativitat dels espais i les marques de moda.
La moda local igualadina estarà representada per les marques Punto Blanco, Sita Murt, Micu Micu, Ingrid Munt, Buff, Boxley, Messcalino, David Valls, Dütch Delight i Jordi Rafart. També les marques gestionades per botiguers locals com Javier Simorra o Pepe Jeans. Com a novetat, s’incorpora la marca de complements de pell Nona Barcelona.
Com sempre, grans marques de moda com Levi’s, Adidas, Mango, Camper o IKKS segueixen organitzant les seves botigues efímeres més especials, amb muntatges especials com el que durà a terme Lacoste, que evoluciona el seu model cap a un concepte premium. Noves incorporacions com Reebok, Quiksilver, Boboli, Furest, DC o Roxy, la moda de Sessùn, Samsoe Samsoe o Little Creative Factory i el retorn de Tsunami o Loreak Mendian, convertiran aquesta edició del Rec.0 en la més sòlida des que va començar. A més de les mencionades, trobarem Nice Things, Sita Murt, Punto Blanco, Kickers, Sebago, Javier Simorra, Antonio Miro, Textura, Kaotiko Barcelona, Castañer, Fox Head, Buff, Boxley, LTB Jeans, Macson, Messcalino, Mi&Co, Misako, Miss Me, Mus&Bombon, New Zealand Auckland, Pepe Jeans, Privalia, Santa Cruz, Rip Zone, Independent, Satorisan, Torras, Visionario, Yellow, Dr. Denim.
L’apartat infantil incorpora importants novetats, com Boboli, Little Creative Factory, My bags, Picnik i 1+ in the family que es sumaran a Tiny Cottons, Bean’s Barcelona, Al agua patos, Anguè Anguè, yporqué, Micu Micu, Mamadú, Mon Marcel o Piu et Nau, a més de les col·leccions infantils d’IKKS o Nice Things.
El disseny independent arriba de la mà del Rec Pop Up Day Estrella Damm que creix per donar cabuda a marques emergents que busquen donar-se a conèixer. En aquesta ocasió hi haurà diferents espais on durant els quatre dies hi passaran les següents marques: Costalamel, Colmillo de Morsa, Bless the Mess, Maria Roch, CUS, Victoria Barrueco, Nou Moscada, Punto Tres, Marola, Magan i Lost Wolf. I també, com sempre, al Rec.0 continua el talent creatiu de dissenyadors com Carlotaoms, Ssic and Paul, Pau Esteve, IKA Editions, Les Chausseurs, Dorotea, LOA, Rita Row o Kinetik Supply, i els més consolidats, com Txell Miras, Miriam Ponsa, Josep Abril, Who, Ingrid Munt, Gorni Kramer, Susi Sweet Dress, Visual Poetry Barcelona, David Valls, Jordi Rafart i Veneno en la Piel que seran en diferents espais, amb una oferta de moda singular.
A més de moda, música i menjar de carrer
L’oferta de moda, eix principal del Rec.0, es completa amb una programació cultural gratuïta i un oferta gastronòmica completa. En l’apartat musical, continua amb la presència de músics locals, en aquesta ocasió comptem amb Black Kiss Superstar, Adriana Muntané, Ariadna Bonet i Cels, Miguel Díaz, a més dels DJ que amenitzaran l’escenari del pati Martí Enrich. A més, als dos escenaris hi passaran grups com Maïa Vidal, Intana, Bastante o Mundo Chillón.
La gastronomia torna amb el Rec Street Food, amb una oferta gastronòmica variada que pretén reflectir diverses cuines d’arreu del món, amb especialitats molt diferents: cuina cubana, oriental, italiana, americana, mediterrània… a més d’una oferta vegana i també per a celíacs.
Comptarem també amb un espai de Bodegues Torres, on es podran degustar les varietats més exclusives d’aquests cellers, l’espai Pastoret i els dos espais Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.0, present des dels seus inicis l’any 2009.