El pròxim dimarts 25 de març a les 19:30 h Preservem l’Anoia organitza la projecció del documental “Vidas irrenovables” a la sala de socis de l’Ateneu. Aquest esdeveniment comptarà amb la presència del director del documental, qui participarà en un col·loqui al final de la projecció.
“Vidas irrenovables” és un documental que explora les conseqüències devastadores de la destrucció mediambiental i la importància de preservar els recursos naturals per a les generacions futures. A través de diverses històries personals, la pel·lícula posa de manifest els efectes irreversibles de la sobreexplotació dels recursos i ofereix una visió general de la situació actual. Tot i que la projecció no se centrarà específicament en els macroprojectes que afecten la comarca de l’Anoia, aquest és un problema compartit en el model energètic de grans empreses, que també ens afecta. El debat posterior a la pel·lícula serà una bona oportunitat per parlar d’aquest tema i buscar solucions.
L’acte es durà a terme en format taquilla inversa, el que significa que els assistents podran fer una aportació voluntària al final de la projecció. Aquest sistema permet que tothom pugui assistir-hi, independentment de la seva situació econòmica.