Aquest dissabte els Moixiganguers tenien una cita important a la capital de l’Alt Camp: la Diada del Pati a Valls. En aquesta ocasió compartien plaça amb la Colla Joves Xiquets de Valls, els Minyons de Terrassa, els Castellers de Sants i els Castellers de Barcelona, en una jornada a les portes de l’estiu, i per tant un bon escalfament pels grans castells que es veuran aquests propers mesos al món casteller.
Els Minyons de Terrassa encetaven una primera ronda amb tota una declaració d’intencions: el 3d9f. Agafaven el relleu la Joves amb el 4d8a, seguit dels Castellers de Sants que van portar el segon castell folrat de la jornada amb un 4d9f; Castellers de Barcelona feien un intent desmuntat el 3d8 i els Moixiganguers descarregaven per primera vegada aquesta temporada el set de vuit.


Després d’una primera ronda de màxims, els de Terrassa buscaven el seu sostre amb el 4d9f que va cedir quan l’acotxadora ja tocava folre. Els de Valls portaven el seu plat fort en aquesta segona ronda; amb la mirada cap a Sant Joan, descarregaven el 3d9 folrat, primer castell de nou de la temporada. Els de Sants descarregaven la torre de 8 amb folre, i els de Barcelona hi tornaven amb un id3d8. Finalment, els d’Igualada descarregaven el cinc de vuit més matiner de la colla.
A la tercera ronda, els egarencs descarregaven el 5d8, seguit dels vallencs que assolien la torre de vuit amb folre; els borinots portaven el 3d8 a plaça i els barcelonins descarregaven el 4d8. Igualada tancava la ronda amb la torre folrada.
La diada va cloure amb ronda de pilars, a on els morats van descarregar 2 pilars de cinc i, posteriorment, 5 pilars de quatre, firmant així la millor diada en un primer tram de la història de la colla. En aquesta mateixa ronda, cal destacar que la Joves va fer un vano de 6.
La propera cita dels Moixiganguers és en terres portugueses, a Guimarães, a on hi seran per Sant Joan fent el viatge de la colla, i aprofitant per rodar castells en aquesta ciutat germana.