Els Mossos d’Esquadra van detenir, el 23 de juliol, un home de 27 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força a un bar de Martorell (Baix Llobregat). Els fets van succeir la matinada del 2 de juny. L’autor del robatori va accedir al local forçant una finestra. Un cop a dins, l’autor va sostreure un ordinador portàtil i els diners en efectiu de la caixa enregistradora.
Els investigadors es van fer càrrec de les indagacions pertinents i poc després, mitjançant les imatges obtingudes del sistema de gravació de seguretat del bar i de l’estació del ferrocarril, així com les empremtes deixades pel lladre en el lloc dels fets, van poder identificar plenament l’autor del robatori.
Finalment, el dimecres dia 23 de juliol, els investigadors van detenir l’autor dels fets, amb 10 antecedents policials per delictes de la mateixa tipologia, la majoria comesos a la comarca de l’Anoia. L’autor va passar a disposició judicial davant del jutjat en funcions de guàrdia de Martorell.
