Una gran desconeguda més enllà de l’àmbit de la restauració i la botiga especialitzada, el seu canal de venda habitual, Primeras Marcas és una de les distribuïdores de referència a Europa. Especialitzada en el posicionament i distribució de begudes i licors premium, representa marques familiars de prestigi com Ch. Petrus, Louis Roederer Cristal, Louis Latour, Mas Martinet o Lopez de Heredia entre d’altres, des de fa més de 30 anys. La seva última aposta, l’ampliació de les seves instal·lacions centrals a Igualada, és una mostra més del seu afany de superació constant basat en la innovació i el seu propi savoir-faire com a claus per al creixement. És en aquest sentit que aquest dimecres, es va dur a terme la inauguració d’aquestes noves instal·lacions que va comptar, com a convidats especials, amb els seus principals representats, a més de les autoritats locals, mitjans de comunicació i personalitats rellevants del món de vi i els destil·lats.
Amb només un any com a Director General, Philippe Eberlé ha iniciat amb energia el creixement de l’empresa i la captació de nous proveïdors de prestigi internacional com Markus Molitor, la bodega alemana amb més vins amb 100 punts Parker, entre d’altres.
“És un honor tenir l’oportunitat de liderar una companyia com Primeras Marcas, que compta amb un excel·lent equip de professionals que ha aconseguit posicionar-la com una referència en el sector”.
Renovació de les infraestructures i instal·lacions
Primeras Marcas ha apostat per la innovació i el creixement per mantenir el seu distingit posicionament en el mercat de begudes espirituoses, generosos, xampany i vins Premium. Com a conseqüència, la seva seu central situada a Igualada, amplia el seu magatzem i renova la seva imatge: els magatzems s’han modernitzat i ampliat fins a arribar als 3.000 m2, augmentant l’alçada i la seva capacitat fins a un milió d’ampolles, mantenint el control rigorós de la temperatura i la humitat. S’ha afegit un tercer nivell subterrani (cripta) únic a Espanya, dissenyat només per a les grans anyades dels vins més exclusius del món.
També s’ha implementat un Programari de Gestió Avançada de Magatzems (SGA) que aportarà millor eficiència en el procés, major traçabilitat amb una entrada per lots i major fiabilitat amb un control d’inventari i estoc al segon.
Les oficines i centre d’operacions han estat àmpliament remodelades amb espais oberts per a una major interacció, amb l’objectiu de fomentar la comunicació i la creativitat. S’han dissenyat noves sales de juntes, de tasts i de màrqueting, més funcionals i equipades tecnològicament.
“A Primeras Marcas apostem pel R+D+I com a clau de l’èxit que ens ha portat fins al punt d’expansió en què ens trobem”, va destacar Philippe Eberlé, Director General de Primeras Marcas. “Aquesta renovació de les instal·lacions i infraestructura ens permetrà mantenir la nostra posició competitiva en el mercat, a més d’oferir noves experiències per als nostres treballadors, proveïdors i clients”.