L’Aliança per la Conca, formada pels set ajuntaments de la Conca d’Òdena (Igualada, Montbui, Vilanova, Òdena, la Pobla, Jorba i Castellolí) repartiran la setmana vinent 14.000 mascaretes entre els majors de 65 anys, que les rebran al seu domicili en un sobre al seu nom. Així ho ha indicat l’alcalde d’Igualada, Marc Castells, qui ha explicat que “és un exemple que set ajuntaments hagin actuat junts, i això ens servirà per al futur amb l’Aliança per la Conca, de manera que esdevingui un territori d’oportunitats, també amb la incorporació dels agents socioeconòmics”. Castells ha anunciat que s’han demanat reunions amb la presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín, i amb la consellera d’Empresa i Coneixement de la Generalitat, la igualadina Àngels Chacón. La setmana vinent també es donaran a conèixer accions de caire econòmic per part dels set ajuntaments.
Bones dades sanitàries
Les dades que proporcionen les institucions sanitàries de la Conca són prou bones. Dels 211 llits disponibles a l’Hospital, n’hi ha 77 de lliures, i únicament 23 persones hospitalitzades de Covid positiu, cinc d’elles a la UCI. Els serveis funeraris informen que la taxa de mortalitat és ja l’habitual, amb 10 persones mortes en la última setmana. “Hi ha casos positius, però molts quadres clínics no requereixen anar a l’hospital. La única manera de resoldre el problema es fer tests de manera massiva, el que cal és no relaxar-nos, seria una mala decisió per al futur”, ha dit Marc Castells.
T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Per oferir les millors experiències, nosaltres i els nostres socis fem servir tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà a nosaltres i als nostres socis processar dades personals com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc i mostrar anuncis (no) personalitzats. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.
Feu clic a continuació per donar el vostre consentiment a l'anterior o prendre decisions detallades. Les vostres opcions només s'aplicaran a aquest lloc. Podeu canviar la vostra configuració en qualsevol moment, inclosa la retirada del vostre consentiment, utilitzant els commutadors de la Política de galetes o fent clic al botó de gestió del consentiment a la part inferior de la pantalla.
Funcional
Sempre actiu
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu Proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.