Trenta-cinc pop up stores han obert les seves portes amb més de seixanta marques que ofereixen els seus estocs a preus radicals en un escenari únic, el barri del Rec. La transformació d’aquest antic espai industrial d’Igualada en un punt de moda i creativitat s’ha consolidat com un model de retail únic i singular. Marques com Hackett, Replay Shoes, Franklin & Marshall, Lupo o Birkenstock s’estrenen al Rec.0, junt amb altres ja conegudes per l’esdeveniment com Desigual, Sita Murt, TCN, Lacoste, Kickers, Pepe Jeans, Mango o les casual DC Shoes, Roxy o Quiksilver, i fins a seixanta marques amb descomptes a partir del 60%. També destaca l’àrea dedicada als nens, amb marques emergents agrupades a Reckids i altres tan populars com Desigual o Kickers. A les 10 en punt s’han obert les portes amb gran afluència de gent des de primera hora, la gran majoria de fora de la ciutat d’Igualada. Les pop up stores es complementen amb activitats culturals, de fet, durant els quatre dies s’ha organitzat gairebé un festival de música paral.lel que compta amb el suport d’Estrella Damm. Demà dijous i fins dissabte, continua Rec.09 amb moda, música, i art, ja que demà dijous es farà l’entrega de premis del concurs Rec_Art_Performance, dotat amb 2.000 euros, i que premia una obra artística al barri del Rec. El jurat, format pel pintor Perico Pastor, l’il.lustrador Oriol Malet, el col.lectiu Disseny=Igualada i membres d’Estrella Damm i Rectores, l’entrega de premis demà dijous. Aquesta és la desena edició de Rec.0 Experimental Stores, un experiment innovador de retail que va més enllà de la pròpia venda, ja que durant quatre dies es transforma un barri antic, el barri del Rec, amb l’objectiu de reivindicar aquest patrimoni històric de la ciutat d’Igualada i donar-li un nou impuls com a escenari vital. L’empresa organitzadora, Recstores SL, està formada per sis igualadins que van crear l’esdeveniment per donar a conèixer aquest barri on treballen i que s’estimen.