Un article de
Redacció
El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.
4 de juliol de 2018

Els teus empleats coneixen l’estratègia?

Un article de
Redacció

Ja hem comentat força cops la importància de l’estratègia, però ho volem remarcar ja que ens costa molt anar a una empresa i veure que l’estratègia està, si més no, mínimament definida i explicada a l’organització.
L’estratègia és el primer punt que cal treballar en una empresa que té ganes de millorar el seu rendiment i l’ambient de treball. Costa molt anar a treballar en una empresa sense la iŀlusió de saber que l’organització en la que treballo té un rumb clar.

Les característiques que ha de tenir l’estratègia les podríem resumir en:

• Definida, com a mínim, per tot l’equip directiu o responsables
• Comunicada a tota l’organització
• Posada en marxa amb accions concretes (amb responsables) i assignant el pressupost corresponent

Un cop fet això, haurem de definir de quina forma ens volem organitzar per assolir l’estratègia definida i en aquest àmbit hem de deixar molt clars quins són els processos que volem executar; qui és responsable de? Tenim a la gent adequada per executar els processos definits? Com i quan farem el seguiment dels indicadors? I per últim, tenim un sistema informàtic que ens doni cobertura a aquests processos?
Amb aquestes dues premisses només ens queda fomentar l’esperit d’equip i generar bon ambient de treball, que és una de les claus de l’èxit de les organitzacions que, tot sigui dit, tenen més èxit.

Cesc Alcaraz | @cescalcal

Economista i soci-director FeedBackGround

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!

Comenta aquesta entrada:

Et recomanem×