Un article de
Redacció
El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.
28 de maig de 2014

El Rec.09 acollirà 60 marques, l’itinerari Off-Rec i més oferta cultural

Un article de
Redacció

rec08(3).jpg Rec.0 Experimental Stores és la concentració més gran de vendes especials de marques i dissenyadors de moda que es fa al sud d’Europa. Només durant quatre dies, més de 60 marques instal·len les seves pop up stores en 33 velles adoberies del barri del Rec d’Igualada (Barcelona), on fan les seves vendes radicals, creant un circuit urbà de botigues efímeres únic. En aquesta desena edició, el REC.09 compta amb les noves marques com Replay Shoes, Birkenstock, Yerse, Franklin & Marshall, Hackett, Loreak Mendian, Lupo, Vero Moda i Nudie Jeans; així com marques esportives també noves com WeSC i Best i les infantils Yporqué, Al agua patos, Anguè Anguè, Cawana, Cóndor i Somnens. A més, REC.09 segueix comptant amb marques que ja són referents com Desigual, Levi’s, DC Shoes, Quiksilver, Custo Barcelona, Kickers, TCN, Antonio Miró, Miss Me, Javier Simorra, Miriam Ponsa o Josep Abril, entre d’altres, com les infantils Bean’s Barcelona, Mon Marcel o Piu et Nau. D’entre les marques igualadines destaca Buff, Punto Blanco, Sita Murt, Dütch Delight, Boxley, Micu Micu, David Valls, Jordi Rafart i Messcalino. La música en directe: protagonista del REC.09 En paral·lel a les pop up stores, durant els quatre dies del REC.09 s’organitza un autèntic festival de música i art que compta amb el suport d’Estrella Damm, patrocinador oficial del REC.09. D’entre les propostes de música en directe destaquen els concerts Movistar amb El último vecino i Boreals, i altres actuacions musicals als dos escenaris Estrella Damm, com Quart Primera, Namina o LAB1. També passaran pel REC.09 formacions de músics igualadins, com els Amants de Lulú, JoKB o Albert Gàmez, a més de les sessions de DJ de la comarca: Subterrani, DJ Brown, The Forest Shotgun Motorcycle, The Orangutan DJ, entre d’altres. A més, comptarem amb la sessió del Profesor Angel Sound, que combinarà amb la coreografia dels ballarins de Varium. Una edició més, els autors del llibre Adolescents.cat i Com triomfar a YouTube (Editorial La Galera) seran al REC.09, així com altres autors de llibres infantils, com el Patatu. Tots els detalls de l’agenda d’activitats i horaris són a HYPERLINK “http://www.rec0.com/activitats/” www.rec0.com/activitats/. En paral·lel a la música en directe, s’organitza la xerrada Els reptes de la reindustralització coorganitzada per Fitex i CEINA, una xerrada sobre Els espais de la moda en els nous contextos de l’experimentació i el consum, organitzat per l’escola BAU i, per últim, un Instameet el dissabte del REC.09, a més de recitals i altres intervencions artístiques. A més de les activitats paral·leles, REC.09 amplia l’oferta gastronòmica i instal·la un nou espai Estrella Damm. Al llarg del circuit, el visitant trobarà una gran oferta gastronòmica: creperies, un bar mediterrani, un d’hamburgueses, el paella pop up bar, l’espai de sucs de fruita naturals, gelats… L’OFF REC REC.0 segueix impulsant l’OFF REC, un itinerari comercial que connecta el barri del Rec amb tota la ciutat d’Igualada. El visitant trobarà una oferta comercial i gastronòmica dels comerços de la ciutat, amb més de 200 adherits, que estaran marcats amb un adhesiu a terra. Els establiments ofereixen descomptes i promocions especials durant els dies del REC.09, a més d’activitats per a tots els públics. El circuit de l’OFF REC es pot consultar a través de la pàgina web http://www.rec0.com/off-rec/ o al plànol en paper que es repartirà durant el REC.09. per últim, el visitant trobarà tota la informació detallada als punts d’informació que s’ubicaran a la plaça de Cal Font i en dos punts del Barri del Rec. Un REC.09 ple de novetats Per últim, aquesta edició del REC.09 compta amb Movistar com a soci tecnològic, encarregat de millorar les connexions i la cobertura durant els dies de l’esdeveniment. Una edició més, s’obre la RECSHOP, la primera botiga online efímera, oberta només 10 dies abans del REC.09. Amb la RECSHOP, REC.0 aposta pel sector de la venda online de la mà de l’empresa catalana Trilogi, experta en plataformes e-commerce. Recstores i Estrella Damm han convocat la primera edició del Rec_Art_Performance, un concurs d’art per poblar el barri del Rec amb intervencions artístiques. El jurat del concurs està format pel pintor Perico Pastor, l’il·lustrador Oriol Malet, el pintor i membre de RecStores, Ramon Enrich, un membre de Disseny=Igualada i un d’Estrella Damm, escolliran els tres guanyadors. Una edició més, Rec.0|Experimental Stores segueix apostant pel servei RecBus, amb sortida des de les principals ciutats catalanes per venir a la novena edició del Rec.0. Fotos: Marc Vila/Susanna Sáez.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!

Comenta aquesta entrada:

Et recomanem×