L’atenció pediàtrica per als pacients adscrits al CAP Igualada Nord tornarà a ser atesa en aquest centre a partir de dilluns. La resta de l’atenció pediàtrica de la Conca d’Òdena (Igualada Urbà, Anoia Rural, Vilanova del Camí i Santa Margarida de Montbui) es farà, com fins ara, al CAP de Vilanova del Camí, de manera centralitzada.
Contacte previ telefònic
Des de l’inici de la pandèmia de la COVID-19, tant els professionals de pediatria com les infermeres pediàtriques de la Conca d’Òdena han estat treballant agrupades a Vilanova del Camí, on han fet atenció telefònica i atenció presencial quan ho ha indicat l’equip de pediatria. A partir de dilluns, cal seguir fent el contacte prèviament per telèfon amb els equips de pediatria Pediatria del CAP Nord a través de la Meva Salut (900 053 723), per correu electrònic (capnord@csa.cat ) o telefònicament, com a última alternativa, al 938 075 800.
Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva
L’equip de ginecologia que atén l’ASSIR (Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva) de la Conca d’Òdena es concentrarà al CAP Igualada Nord. En paral·lel, les llevadores dels quatre equips d’atenció primària restants, Igualada Urbà, Anoia Rural, Santa Margarida de Montbui i Vilanova del Camí continuaran atenent la seva població assignada al CAP Vilanova del Camí i derivaran les pacients si haguessin de ser visitades per ginecologia.
Finalment, es mantindrà la presència de l’equip de ginecologia als CAP de Piera i Calaf.