FineArt Igualada arriba a la segona edició de l’esdeveniment i porta a Igualada més de 30 fotògrafs de tot Espanya, 8 escoles de fotografia de Catalunya i 5 mostres fotogràfiques d’agrupacions i museus. L’esdeveniment, de renom a Catalunya i pioner a nivell nacional en el sector de la fotografia es realitzarà del 28 de febrer al 16 de març del 2014 i omplirà uns 20 espais d’exposicions efímeres. FineArt 2014 portarà a Igualada fotògrafs com Man Ray, José Ortiz Echagüe, Colita, Manel Esclusa, Samuel Aranda, Quim Botey, Mati Irizarri, Rafael Vilarrubias, Albert Ramis, Ramon Giner, Mustafa Dedeoglu, Alicia Rius, Marc Vila, Angelica Suela de la Llave, Francesc Fàbregas, Francesc Mas-Agustí Tejedor, Gabriel Tizon, Héctor Mediavilla, Joan Domingo Bisbal, Joan Porredon, Josep i Jordi Roig, Jordi Camins, Luis Vioque, Manel Caballé, Nicolas Reusens, Josep A. Andrés Ferriz, Oriol Casanovas, Diana Kingsbury, Sonia Villegas, Santos Moreno i Manel Hidalgo. L’esdeveniment també ofereix els llibres d’autor de l’Espai Experimental i un recull de fotografies del Bisetmanari Igualada, unes mostres coordinades per l’Agrupació Fotogràfica d’Igualada, del Fotosport 2012, a càrrec de Reus Ploms, del Grup Passanant i una selecció fotogràfica i un audiovisual de l’IEFC: Merletti i Rosin-Thomas, així com un audiovisual de Francesc Fàbregas. Pel que fa a les escoles, FineArt Igualada ubica a l’espai Cíclope 8 escoles de fotografia i imatge: ERAM-Girona, Fotoespai, IEFC, Grisart, Groc, El Observatorio, IDEP i Gaspar Camps. La segona edició del FineArt ocupa unes 20 sales efímeres de la ciutat i aposta per aprofitar les sales d’exposicions d’Igualada, com la Sala Municipal, l’Escorxador, l’Ateneu, el Museu de la Pell o la Biblioteca, i també per convertir espais que no acostumen a utilitzar-se com a espai expositiu, com uns locals del casc antic rehabilitats, el mercat municipal, una rectoria, o el nou espai gastronòmic Somiatruites del barri del Rec d’Igualada. Igual que en l’anterior edició, FineArt Igualada opta per la difusió de l’esdeveniment a través de les xarxes socials. Així, el festival comunica les novetats tant de participants com el programa d’activitats a través de les plataformes facebook i twitter.