Ara com ara, el tipus d’incidències que més s’han comunicat són aquelles que fan referència a “Enllumenat” seguit de “Neteja Viària”, “Escombraries” i “Voreres i Calçades”. Cada incidència té un temps diferent de tancament. No totes les incidències es resolen amb la mateixa rapidesa, depenen de la naturalesa de les mateixes i dels agents que hi han d’intervenir. Així, aquelles que necessiten noves contractacions o modificacions de pressupostos necessiten un temps major que altres més senzilles. En tot cas, l’aplicació és de gran utilitat pel consistori com a font d’informació i per l’aplicació de la geolocalització, és a dir, per conèixer el punt exacte on es troba la incidència.
Per utilitzar aquesta eina n’hi ha prou amb descarregar-se la APP Línia Verda en Play Store o APP Store. A més, el servei també està disponible a través de la pàgina web www.liniaverdaodena.cat. En aquest domini, l’usuari podrà trobar una àmplia informació sobre guia de bones pràctiques, consells ambientals, recursos d’educació ambiental etc…El regidor de Medi Ambient, Mariano Ruiz, mostra la seva satisfacció pels resultats obtinguts fins avui i agraeix la important participació ciutadana que demostra la implicació i interès dels ciutadans pel seu municipi. Ruiz explica que “els veïns del municipi han demostrat una molt bon acolliment i prova d’això, és l’ús continu que fan del mateix”.