Un article de
Redacció
El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.
29 de novembre de 2017

CaixaBank inaugura la modernitzada oficina d’Igualada

Un article de
Redacció
Foto: Joan Guasch.
Foto: Joan Guasch.

CaixaBank ha inaugurat l’oficina Store d’Igualada, la primera oficina del seu innovador model Store a la ciutat d’Igualada. L’acte, que ha estat presidit per l’alcalde d’Igualada, Marc Castells i la directora comercial de CaixaBank a Barcelona Província, Cristina González, ha comptat amb l’assistència del president de la Unió d’Empresaris de l’Anoia, Blai Paco i diversos regidors de l’Ajuntament d’Igualada. També hi ha estat present el vicepresident 4t. de l’Àrea de Sostenibilitat del Consell Comarcal de l’Anoia, entre d’altres entitats. A la inauguració, que va tenir lloc ahir, hi van assistir més d’un centenar de clients.

Durant l’acte, l’alcalde, Marc Castells, va agrair a CaixaBank que hagi triat Igualada per acollir la primera oficina Store de la comarca de l’Anoia. Cristina González, per la seva banda, va destacar que l’objectiu final de la nova oficina és oferir el millor servei als clients d’Igualada.

Foto: Joan Guasch.

Les oficines Store representen un nou model d’atenció personal que es va iniciar el 2013. CaixaBank té avui 136 oficines d’aquest model a Espanya, fet que consolida l’entitat com un referent en innovació i en qualitat de servei.

La nova oficina Store Igualada, situada a la Rambla General Vives, 2, va obrir portes el passat 22 de setembre. Store Igualada disposa d’una una superfície aproximada de 850m2. Compta amb 14 empleats i gestiona prop de 10.000 clients.

Reconeixement amb el Premi DEC al millor projecte de Customer Journey

Les oficines Store són una passa endavant en l’estratègia d’innovació de CaixaBank, reconeguda a nivell internacional com una de les entitats líders en l’aplicació de les noves tecnologies en els serveis financers.

El projecte d’oficines Store ha estat guardonat amb el Premi DEC al Millor Projecte de Customer Journey lliurat per l’Associació per al Desenvolupament de l’Experiència de Client (DEC). Aquest premi ressalta l’experiència diferencial que viuen els clients de les oficines Store i que reforça els principis i valors de proximitat, proximitat, transparència, confiança, qualitat i compromís social de CaixaBank.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!

Comenta aquesta entrada:

Et recomanem×