Un article de
Redacció

El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.

9 de setembre de 2024

L’Àliga d’Igualada fa una breu aparició al nou videoclip del Pony Pisador

Imatge de Joan Solé via Flickr de l'Ajuntament d'Igualada
Un article de

El Pony Pisador fa temps que ressona dins l’imaginari col·lectiu musical degut a les seves músiques que combinen estils tradicionals d’arreu del món amb humor i lletres imprevisibles.

En aquesta ocasió, han estrenat el videoclip de la cançó “Rafa “El Garrafa”, el gafarró del Garraf, agafa garrofó per guanyar-se les garrofes”, en el qual hi van apareixent gairebé una cinquantena de figures d’ocells de diverses colles de cultura popular dels països catalans. La sorpresa arriba al minut 2:38 a on hi apareix la majestuosa Àliga d’Igualada a la plaça de l’Ajuntament.

La cançó “Rafa “El Garrafa”, el gafarró del Garraf, agafa garrofó per guanyar-se les garrofes” compta amb un tempo frenètic ple d’estímuls, embarbussaments i amb les tonades catalanes “ball de Contradanses Boges” (Polka 1878 de Francesc Masmitjà) del carnaval de Solsona i la “Polca del Cop de Peu”.

Podeu consultar el videoclip sencer aquí:

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Comenta aquesta entrada:
Et recomanem×

Registra't

Google reCaptcha: clau de lloc no vàlida.

Iniciar sessió

Si ja estàs registrat inicia la teva sessión.

Google reCaptcha: clau de lloc no vàlida.

No tens compte?
Registra't

Registre de nou jugador / jugadora

Selecciona l'Avatar que més t'agradi.*

Google reCaptcha: clau de lloc no vàlida.