L’Agrupació Fotogràfica d’Igualada presenta l’exposició del 93è Concurs Social Classificador 2025-2026, una mostra que reuneix les fotografies que han participat de la temporada 2025/2026, i que es podrà visitar del 15 de juny al 31 d’agost de 2026, de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores, a l’edifici IG-Nova Tecnoespai d’Igualada.
En aquesta edició han concorregut a concurs un total de 26 fotògrafs i fotògrafes, consolidant el que és el Concurs Social com a una de les activitats més representatives de l’entitat.


Pel que fa als principals guardons, Manel Caballé Miquel ha estat el fotògraf més premiat del certamen en obtenir el primer premi de la classificació global (suma de color i monocolor); el primer premi en monocolor i el guardó a la millor fotografia en color. Quant a la classificació de color, el primer premi ha estat per a Ramon Mascaró Seuba, mentre que Joanjo Salmeron ha aconseguit el reconeixement a la millor fotografia en monocolor i Francesc Alasà la millor fotografia de temàtica creativa. Alhora, el premi a la millor col·lecció de 14 fotografies, que valora tant la qualitat tècnica com la diversitat temàtica, ha recaigut en Lluís Pérez Mañosas.


Tot plegat, una vegada més, ha culminant una edició marcada per l’alt nivell de participació i qualitat artística i tècnica de les obres presentades; tal i com -de forma representativa- s’il·lustra en les següents captures que formen part d’aquesta exposició.
Des d’aquesta perspectiva, i com a cap de comunicació de l’Agrupació Fotogràfica d’Igualada, em serveixo a transmetre que aquesta entitat associativa fa públic, un any més, el seu agraïment a tots els socis que han format part d’aquesta esmentada edició, enumerant-los un a un: Núria Riera, Antonio Juárez, Manel Caballé, Maria Gregori, Robert Domínguez, Manel Marimon, Maria Teresa Closas, Marc Quintana, Joanjo Salmeron, Pere Onieva, Francesc Sangenís, Manuel Duarte, Jaume Peña, Ramon Mascaró, Maria José Sayavera, Carles Ramos, Carles Gili, Mireia Cutura, Rosa M. Hidalgo, Manel Hidalgo, Lluís Pérez, Francesc Alasà, Daniel Farré, Francesc Saura, Joan Carulla, i Josep Ferrer.














