Un article de
Redacció
El periòdic comarcal líder de l'Anoia des del 1982.
2 de juny de 2014

20.000 persones a la Urban Running i la Nit de Shopping

Un article de
Redacció

Captura de pantalla 2014-06-02 a la(s) 12.18.46.png L’excel·lent participació i acollida de la tercera edició de la Igualada Urban Running ha consolidat l’esdeveniment com un referent de l’esport, l’oci i el comerç nocturns a la capital de l’Anoia. A més de les curses de 5 i 10 kilòmetres i les proves prèvies amb patinets i cotxets de nadons, enguany s’hi ha sumat una nova modalitat, una prova de 2,5 quilòmetres per a nens i nenes de 5 a 13 anys. Totes les proves han omplert les inscripcions disponibles i fins a un total de 2000 participants han gaudit d’una nit inoblidable pel centre d’Igualada. Un any més, un dels punts forts de la Igualada Urban Running Night Show ha sigut l’elevada participació femenina amb un 50% del total d’inscripcions, que s’eleva fins el 70% a la cursa de 5 kms. Igualada Comerç s’ha sumat a la festa amb una nova edició de la Nit de Shopping, una proposta en què els comerços del municipi ofereixen preus especials i activitats nocturnes per als nombrosos aficionats a l’esport i les famílies que s’apleguen a la ciutat. Tot plegat ha servit per omplir el centre, les botigues i els restaurants amb gran afluència de visitants de 160 poblacions d’arreu de Catalunya. La Igualada Urban Running també ha volgut ser solidària i va adquirir el doble d’aliments que requerien els avituallaments per a poder fer una aportació al banc dels aliments del municipi. En col·laboració amb Fruit SA2PE s’han lliurat fins a 2.000 peces de fruita per a les famílies del municipi que estan passant per una situació difícil. En la categoria reina, la volta de 10 kilòmetres, s’ha imposat Abdelali Darghal amb un temps de 33minuts i 14 segons. El segon classificat, Josep Martínez, entrava a meta amb un temps de 33.56 i Carlos Fernández completava el podi amb un temps de 34 minuts i 4 segons. Entre les dones, Berta Gasol ha sigut la més ràpida amb un temps de 37 minuts i 28 segons. Alicia Cano ha arribat segona amb un temps de 42 minuts i 6 segons superant només amb 17 centèsimes de segons a la tercera classificada, Mireia Quintana. A la cursa de 5 kilòmetres el vencedor ha sigut Marc Moreno que només ha necessitat 15 minuts i 48 segons per completar el recorregut després de véncer en un ajustat esprint a Daniel Sánchez. Carles Torrents ha arribat tercer amb un temps de 16 minuts i 14 segons. Aida Solà ha sigut la primera dona a completar els 5 kms amb un temps de 19 minuts i 6 segons. Només 5 segons després creuava meta la segona classificada a Yveth Camus. La tercera a arribar ha sigut Carlota Cerón amb un temps de 20 minuts i 6 segons. La tinent d’alcalde de Dinamització Econòmica del consistori, Àngels Chacón, s’ha mostrat molt satisfeta de l’èxit de l’esdeveniment en què hi participa tot el municipi, fet que demostra una vegada més que “quan els igualadins anem a la una som capaços de posar Igualada al mapa”. Chacón ha destacat que tant Punto Blanco, principal patrocinador i Ocisport, reponsable tècnic de la cursa, siguin empreses d’Igualada dóna autenticitat a la prova i demostra el seu compromís amb el municipi. Aquesta edició tots els participants han comptat amb un pla d’entrenament de 13 setmanes de la mà de l’atleta igualadí i campió del món de duatló Roger Roca, per a poder afrontar amb garanties el seu repte personal.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!

Comenta aquesta entrada:

Et recomanem×