Què és el Geotargeting i per què augmenta les possibilitats de vendre
Q

11 de gener de 2023

El Geotargeting és una estratègia de màrqueting online que tracta d’enviar contingut i anuncis a usuaris en funció de la regió geogràfica en la qual es troben, a través del GPS, de les adreces IP o filtrant pels codis postals, entre altres opcions.

Un dels requisits perquè aquestes tècniques de venda funcionin correctament, és conèixer l’exactitud de la ubicació.

L’avantatge més gran d’utilitzar el Geotargeting, és sens dubte, la seva rendabilitat, ja que els continguts s’adapten molt més als destinataris (perquè es coneix el seu idioma, la seva cultura i els seus costums) i d’aquesta manera, les possibilitats de que l’oferta es converteixi en una venda real, augmenten considerablement.

Una altra de les seves utilitats, és protegir els drets d’autor o la propietat intel·lectual d’uns certs continguts, restringint-los en funció del país en qüestió, per a evitar d’aquesta manera problemes legals.

Amb el Geotargeting, no sols es pot informar de continguts publicitaris, sinó també es pot obtenir molta informació del client potencial, com sobre quines són les pàgines que han estat més visitades o quins productes li interessen.

Per implementar-ho de manera correcta, l’aconsellable és contractar els serveis informàtics d’una empresa especialitzada.

Comparteix l'article:

Deixa un comentari

L'Enquesta

Creus necessari un canvi en el govern de la Generalitat?