Un article de
15 de setembre de 2026 a les 13:28 hores

Se’ls en va de les mans un foc en una nau del Rec, i dos dels implicats acaben denunciats

HSP2pb4XcAER52p
Imatge de la Policia Local d'Igualada
Resumeix l'article amb IA:
Marca'ns com a mitjà preferit!
Un article de
Publicitat

El passat divendres 11 de setembre, la Policia Local d’Igualada va denunciar a dos menors, un noi i una noia, com a presumptes implicats en la creació d’un foc en un espai sense autorització.

Els fets van ocórrer a la nit, quan els agents de la policia van dirigir-se cap a una nau abandonada del rec d’Igualada després que els alertessin que quatre joves havien sortit de manera precipitada de l’edifici. En comprovar que hi havia un foc en l’interior de la nau, es van alertar als Bombers de la Generalitat de Catalunya, que també van assistir al lloc dels fets i van apagar l’incendi.

Finalment, la policia local va aconseguir localitzar i identificar un noi i una noia implicats en els fets, que van ser denunciats i entregats als pares.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Comenta aquesta entrada:
Et recomanem×
Log Club VeuAnoia

Vull ser col·laborador/a del Club

Emplena i envia el següent formulari per sol·licitar ser col·laborador del Club VeuAnoia. Ens posarem en contacte amb tu al més aviat possible!

Google reCaptcha: clau de lloc no vàlida.

Registra't

Google reCaptcha: clau de lloc no vàlida.

Inicia la sessió

Google reCaptcha: clau de lloc no vàlida.

No tens compte?
Registra't

Comença a jugar!

Selecciona l'avatar que més t'agradi i completa el formulari:

Google reCaptcha: clau de lloc no vàlida.