Tant el curs passat com aquest, l’institut Molí de la Vila de Capellades i l’institut de Vallbona d’Anoia hi han participat amb alumnes de 3r d’ESO.
A la vegada que participen d’aquesta experiència, els alumnes poden entrar a formar part d’un concurs que valora les millors imatges i vídeos obtinguts durant la diada a Barcelona.
Enguany, un grup de participants de cada institut ha obtingut un premi per la seva tasca.
De l’INS Vallbona d’Anoia, el grup de quatre participants integrat per Lucía de la Concepción, la Noèlia Macarro, la Judith Montano i l’Ivette Rufo, i de l’INS Molí de la Vila, el grup integrat per l’Estel Centellas, la Judith Cayuelas, la Mariona Bernadet, la Clàudia Labaila i la Fatoumata Mendy van resultar totes premiades amb una tablet, en l’acte de lliurament de premis que va tenir lloc al Casino de Manresa.
El curs que ve segur que hi tornarem a participar, ja que és una experiència molt positivament valorada per l’alumnat de secundària i, a més, contribueix a l’adquisició de competències digitals i tecnològiques.