Volem marques transparents, que emocionin i que ens escoltin
V

21 de juliol de 2016

Alba Osuna - La Veu de l'Anoia - VeuAnoia.catEn un món hiperinformat i on cada persona rebem cada dia 3.000 impactes publicitaris, els consumidors reclamem marques humanes i autèntiques.

Ja fa temps que no ens creiem els missatges publicitaris que ens prometen el millor, volem informació objectiva i transparent, marques imperfectes, predisposades a mostrar les seves intimitats i errors i que siguin sensibles a treballar per a resoldre’ls i millorar cada dia.

I després de segles amb missatges unidireccionals, volem fer sentir la nostra veu i reclamem una comunicació bidireccional amb les marques. Volem que ens escoltin, i de debó. No ens conformem amb un simple canal on enviar missatges al buit, necessitem saber que a l’altre costat hi ha algú que ens ha comprès.

Per últim, volem emocions. En un entorn tant informatitzat i cada vegada més distant i individualista, necessitem emocions, necessitem que ens facin sentir. No hi ha res millor que una emoció per deixar empremta al cor d’una persona.

LogosAquesta és la petició actual que fem els consumidors i sobretot les noves generacions que venen. Les marques que no sàpiguen adaptar-se ràpidament a aquesta petició segurament no tindran cabuda en aquest nou paradigma comunicatiu.

Alba Osuna, Responsable de Köök, estratègies de marca.

Comparteix l'article:

L'Enquesta

Creus necessari un canvi en el govern de la Generalitat?