Un article de
4 d'abril de 2025

Les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor visiten aquest abril a deu municipis de l’Anoia

Un article de
Unitat Mòbil d’Informació al Consumidor © Diputació de Barcelona

Les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor visiten aquest mes d’abril a deu municipis de la comarca de l’Anoia dels 62 municipis totals que visitarà a la província de Barcelona. El programa, impulsat per la Diputació de Barcelona, pretén donar resposta als municipis que no gaudeixen d’un servei municipal de consum i, per tant, facilitar que el veïnat d’aquests municipis pugui resoldre dubtes, presentar reclamacions i fer qualsevol consulta relacionada amb el consum.

Així, aquest autobús de color verd va començar les visites a la comarca en passar dimecres 2 d’abril, visitant la Pobla de Claramunt i Capellades. La pròxima visita en terres anoienques serà avui divendres 4 d’abril a dos quarts d’onze a Òdena i després a Vilanova del Camí a les 12 del migdia.

Dimarts 8 farà pas per l’Alta Anoia, concretament serà a Calaf a les 11 del matí, i dimecres 16 a dos quarts d’onze baixarà a l’Anoia Sud per atendre els pierencs. L’endemà dijous serà a Santa Margarida de Montbui a dos quarts d’onze per resoldre dubtes, i es dirigirà a la Llacuna per ser-hi a les 12 del migdia.

La darrera visita que farà l’oficina amb rodes aquest mes d’abril a la comarca serà dimecres 23, passejant-se per l’Anoia Sud. A dos quarts d’onze del matí serà a Masquefa, i a les 12 h als Hostalets de Pierola.

Horaris de les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor a l’Anoia © Dades tretes de la Diputació de Barcelona

Les Unitats Mòbils estaran una hora a cada municipi de la comarca exceptuant Piera, a on pararà una hora i mitja. Les UMIC formen part del programa de l’Oficina Provincial d’Informació al Consumidor (OPIC), i l’equip que les conforma atén tant les consultes i reclamacions que es fan presencialment, com les consultes que es trameten telemàticament a través de la Bústia del Consumidor, situada a cadascun dels més de 200 municipis que s’han adherit al servei. A més, des del mes de febrer, les Unitats també ofereixen servei d’ajuda a la ciutadania en tràmits electrònics.

T'ha semblat interessant? Comparteix l'article amb els teus contactes!
Comenta aquesta entrada:
Et recomanem×