El Rec.015 es consolida com un gran esdeveniment de moda, gastronomia i cultura
E

16 de maig de 2017

Igualada ha viscut quatre dies intensos on el barri del Rec s’ha transformat en un gran espai comercial molt singular. El públic ha respost i a l’espera de tancar dades, s’espera continuar amb la tendència de les darreres edicions amb una assistència d’unes 120.000 persones en els quatre dies.

L’aposta pel disseny independent i la moda catalana es consolida i entra en perfecte equilibri amb l’oferta de grans marques de nivell internacional. Un total de 88 marques que han valorat molt positivament la seva estada al Rec.015 ja que han pogut entrar en contacte directe amb nous públics, en alguns casos donar-se a conèixer i en d’altres observar els comportaments dels seus seguidors per tal de millorar o aportar coses noves a les seves botigues full price. El Rec.0 doncs, també es consolida com a banc de proves de retail per algunes empreses.

Més enllà de la moda, al Rec.015 hem gaudit d’una extensa oferta musical i artística, en els tres escenaris repartits per tot el circuit. La Segona Hora de Rac1, I want U back, Shadow Sessions o Sergi Estella van acumular una gran audiència amb ganes de divertir-se i passar-ho bé. Hem gaudit de presentacions de llibres com el de la Raquel Riba, creadora del personatge de la Lola Vendetta, de dansa urbana i de tallers infantils a l’espai Reckids. Les marques aposten, cada cop més, per participar d’aquesta programació i d’aquesta manera han sumat amb concursos, sortejos, tallers i tot tipus d’accions per atraure el seu públic.

El Rec Street Food ha jugat un paper clau en aquest sentit, esdevenint un festival gastronòmic en sí mateix, amb la oferta de food trucks, prop de 40 en aquesta edició, i dels restauradors de qualitat en el pop up bar. Els patis de food trucks s’han omplert de gastrònoms ocasionals aprofitant les grans estones de Sol, que ens ha acompanyat els quatre dies.

Rec.0 Experimental Stores va néixer l’any 2009 de la mà de professionals del món del disseny i la comunicació per reivindicar el patrimoni del barri del Rec d’Igualada. En aquests set anys s’ha convertit en un festival de referència del món de la moda i de la cultura, amb la singularitat de donar vida a un patrimoni industrial únic a Catalunya. En la passada edició, celebrada el novembre del 2016 van passar pel Rec.0 unes 120.000 persones.

Rec.0 Experimental Stores desenvolupa la seva comunicació a través de la pàgina web (www.rec0.com) i les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram.

Comparteix l'article:

Deixa un comentari

L'Enquesta

Creus necessari un canvi en el govern de la Generalitat?