L’onzena edició del Rec.0, del 5 al 8 de novembre
L

17 d'octubre de 2014

Rec.09 - Foto 1.JPG El Rec.010 arriba amb noves marques, una concentració de food trucks, el nou Rec pop up day, l’obertura d’una nova adoberia en un circuit més compacte i una agenda cultural plena de propostes. Prop de 60 marques de moda que fan les seves vendes especials amb descomptes del 60 al 80%, més de 30 pop up stores en antigues adoberies i fàbriques velles, concerts en patis industrials, tallers infantils, conferències… aquest és el nucli del nou Rec.0 de novembre, que aquesta edició arriba amb novetats importants. D’una banda, la iniciativa Rec Pop Up Day, una pop up store que cada dia presentarà una petita marca de moda, singular i alternativa. El Rec Pop Up Day compta, aquesta ocasió, amb les col·leccions de marques com Colmillo de Morsa o Susi Sweet Dress. Com a novetats en moda, arriben al Rec.010 diverses marques com IKKS, Fox Head, Tsunami, Satorisan, VamCats o Costalamel. Les pop up stores més espectaculars seran al Rec de la mà de Desigual, Levi’s, Mango, Sita Murt, Pepe Jeans, Kickers, Lacoste, Textura, Ash o Buff i amb tots els dissenyadors independents, entre els que destaquen Miriam Ponsa, Josep Abril, Txell Miras o Who, de Laia Roca. La moda infantil hi serà amb les alternatives yporqué, Micu Micu o Bean’s Barcelona a més de Desigual i Mango kids, Kickers o Textura baby. En total, el Rec.010 porta seixanta marques distribuïdes en 30 pop up stores amb una oferta diversa on cada marca aposta per fer una venda especial extrema i fa visible la seva creativitat i el seu producte. Les activitats culturals paral·leles també destaquen en aquest Rec.010. Es presenta el Rec Street Food, un petit festival gastronòmic de food trucks de menjar de qualitat que s’instal·laran, durant el Rec.010, al Pati Vila, un espai que serà nou i que s’utilitzarà per primera vegada. A més, al Rec.010 hi haurà concerts, tallers infantils, presentacions de llibres, sessions de DJ i una completíssima programació gratuïta que converteix les pop up stores en un festival de moda i cultura on Estrella Damm, patrocinador oficial, instal·la zones de bar i regala una cervesa per cada compra. En l’àmbit cultural, a més, engega el 1r Rec Meeting, una trobada de professionals del món de la moda, oberta al públic, que tractarà els nous models de consum de moda. Rec.010 Experimental Stores celebra l’onzena edició amb un equilibri de marques de petit format, dissenyadors independents i marques plenament consolidades amb producte per a home, dona, nens i complements. En moda d’home i dona, compta amb Desigual, Levi’s, Mango, Sita Murt, Pepe Jeans, Kickers, Lacoste, Textura, Ash, Antonio Miró, Custo Barcelona, Dockers, Javier Simorra, Yerse, Loreak Mendian, Miss me, David Valls, Boxley, TCN, New Zealand Auckland, Messcalino i LTB Jeans. Pel que fa als dissenyadors independents, el Rec.010 porta Miriam Ponsa, Josep Abril i Txell Miras, Kupuri, Visual Poetry Barcelona, Dütch Delight, Toni Francesc, Veneno en la Piel, Jordi Rafart i Gorni Kramer. En roba interior i homewear segueixen Punto Blanco i TCN i, en calçat i complements, Kickers, Satorisan, Kupuri, Vamcats, Catherine Parra, Desigual, Sita Murt, Mango, Lupo, Misako o Yerse. En moda infantil, les marques alternatives que formen el RecKids són, una edició més, yporqué, Micu Micu, Bean’s Barcelona, Al agua patos, Alma Llenas, Lula Bu, Mamadú, Piu et Nau i Mon Marcel, i les marques Paul Frank, Custo Growing, Desigual kids i Textura baby. En l’àmbit més esportiu destaquen Buff, Fox Head, Tsunami i Best. La singularitat de Rec.0 Experimental Stores és que totes les marques organitzen la seva botiga efímera, i aposten per les vendes especials en un entorn singular on poden expressar els seus valors de marca. Les pop up stores converteixen el barri del Rec d’Igualada en l’epicentre de la indústria de la moda catalana durant quatre dies. Com sempre, Rec.0 Experimental Stores desenvolupa la seva comunicació a través de la HYPERLINK “http://www.recstores.com/” pàgina web i xarxes socials: HYPERLINK “http://www.facebook/recstores” Facebook (amb més de 22.000 fans), HYPERLINK “http://www.twitter/recstores” Twitter, Instagram i Pinterest. A més, Rec.0 crea una aplicació per Iphone i Android, que inclou tota la informació de l’esdeveniment.

Comparteix l'article:

Deixa un comentari

L'Enquesta

Llegeixes els llibres que et regalen per Sant Jordi?

Ja no s'accepten vots en aquesta enquesta