Un article de
Veuanoia

L’Ajuntament d’Igualada ofereix assistència a les entitats que necessitin suport per tramitar subvencions
L

15 de març de 2017

Entre els dies 27 de març i 21 d’abril, ambdós inclosos, l’Ajuntament d’Igualada obre el termini perquè les entitats locals sense ànim de lucre sol·licitin les Subvencions per Projectes i Activitats d’Interès Social, que es convoquen anualment.

L’any 2016 aquesta sol·licitud es va poder efectuar per primer cop tant presencialment com electrònicament, a través del portal tramits.igualada.cat. La novetat és que, aquest any 2017 i en virtut de la llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, aquesta sol·licitud cal efectuar-la exclusivament per via electrònica.

La regidoria de Govern Obert de l’Ajuntament posa a disposició d’aquells que ho necessitin una persona de suport que els assistirà en aquest procediment. Atendrà consultes presencials els dimarts, fins el dia 18 d’abril, entre les 19 i les 20h a l’Espai Cívic Centre.

També s’han programat dues sessions de formació a l’Espai Cívic Centre el dia 22 de març, de 15:30 a 17:30h, i el dia 23 de març, de 19 a 21h. Tots els representants d’entitats que estiguin interessats a conèixer com funciona el nou procés electrònic de presentació de sol·licituds hi podran assistir. Es tractaran temes com ara calendaris i terminis de tramitació, obtenció i ús de certificats electrònics, creació de documents necessaris o quin suport i assessorament poden obtenir si recorren a l’Ajuntament.

Per a qualsevol consulta, els interessats es poden adreçar al seu servei de referència o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) municipal (Pl. Ajuntament, 1). També poden trucar al telèfon 93 803 19 50.

Compartir

Deixa un comentari

L'Enquesta

T'atenen en català en els comerços on vas habitualment?

Ja no s'accepten vots en aquesta enquesta