13.2 C
Igualada
Dilluns, novembre 30, 2020

La producció igualdina Knitting Dreams, premiada al Jolla International Film Festival de Califòrnia

El fashion film “Knitting Dreams”, pensat i produït des d’Agència Boxcom per a l’Agrupació Tèxtil Fagepi, ha rebut el premi de la Jolla International Fashion Film Festival (Califòrnia) a la categoria de Millor Edició per a Jordi Masana, editor de la producció de l’Agència.

El festival, considerat el Cannes del món del cinema dedicat a la moda, es va celebrar el passat 25 de juliol en format online degut a la pandèmia, tot i que la cerimònia presencial està previst que se celebri a San Diego el Juliol del 2021 amb tots els premiats.

Durant la cerimònia online, que va durar gairebé cinc hores, es van repartir els premis a les 23 categories i es van visionar 7 dels fashion films participants, essent “Knitting Dreams” un dels escollits per la seva originalitat.

En aquesta onzena edició del festival de cinema s’han presentat prop d’un centenar de fashion films de productores d’arreu del món per competir en les 23 categories a concurs. “Knitting Dreams”, d’Agència Boxcom i Fagepi, ja havia aconseguit 6 nominacions.

“Knitting Dreams” s’emmarca dins la campanya de comunicació global “Igualada Fashion Go Digital”. Una campanya de promoció digital pensada i desenvolupada íntegrament per l’equip Boxcom, amb l’objectiu de projectar tot el potencial del clúster tèxtil de la zona al món per tal d’atraure compradors i dissenyadors que apostin per fabricar al territori. Es tracta d’una campanya impulsada, de forma col·laborativa, per la Fundació Tèxtil FITEX, l’agrupació Tèxtil FAGEPI i l’Ajuntament d’Igualada.

L’objectiu del curtmetratge en si era doble. Per una banda, apropar els conceptes de producció i moda dins la indústria de la zona, i, d’altra banda, convertir el film en una font de continguts i notícies per tal de nodrir les diferents vies digitals de comunicació.

El fashion film presenta, de forma creativa i estètica, uns valors que van associats a la producció tèxtil de l’Anoia, entre els quals destaca la proximitat, creativitat, disseny, innovació i experiència. Valors intrínsecs al clúster de la moda de l’Anoia.

Amb aquest ja són dos els premis que acumula “Knitting Dreams”. L’any passat ja va ser guardonat per l’Associació Empresarial de Publicitat de Catalunya, d’entre un total de 87 peces, com a reconeixement a la qualitat, l’enginy i l’originalitat de la producció.

Per Agència Boxcom el nou guardó de La Jolla Film Festival representa tot un reconeixement internacional a la feina de tot l’equip, així com de la industria tèxtil de l’Anoia que ha servit d’inspiració per a crear el curtmetratge. Per l’agrupació tèxtil Fagepi, és una manera de fer el salt al món i promocionar així el tèxtil que es fa a l’Anoia.

Compartir

Més notícies

Últimes notícies

Segueix la mala ratxa de l’Igualada, que suma tres derrotes seguides

CF IGUALADA 1 CP SAN CRISTÓBAL 2 Aquest cap de setmana visitava Igualada un rival molt dur. El conjunt egarenc venia amb l’objectiu de treure un...

Igualada farà testos antígens ràpids massius entre dimarts i dijous

Igualada farà cribratge massiu entre dimarts i dijous d'aquesta setmana per detectar el màxim número de positius asimptomàtics i així tallar la cadena de...

Toca seguir remant

I encara més fort. Toca no abaixar els braços i apretar encara més fort. Com més complicat més amunt han d’anar. I amb més...

Laura Borràs serà la cap de llista de Junts per Catalunya a les eleccions

L'exconsellera de Cultura i portaveu de Junts per Catalunya al Congrés, Laura Borràs, ha guanyat les primàries del seu partit, amb un 75,8% dels...

“Tabús”, “ETA el final del silencio” i “100×100 Tito” son alguns dels Premis Zoom

El Zoom Festival Internacional de Continguts Audiovisuals de Catalunya ha celebrat la gala de cloenda i lliurement de premis aquest dissabte passat dissabte, un acte...
Compartir