La Mostra d’Igualada celebra 25 anys portant els pares al teatre
L

3 d'abril de 2014

mostra.jpg La 25a edició de La Mostra d’Igualada – Fira de teatre infantil i juvenil tindrà lloc enguany del 24 al 27 d’abril i compta amb la participació de 48 companyies, de les quals 12 estrenaran els seus espectacles durant la fira. Amb el permís d’artistes, programadors, voluntaris i espectadors adults, la imatge d’aquesta edició tan especial té com a protagonistes els infants, en tant que públic teatral actiu. Per això s’ha apostat per un eslògan contundent: “25 anys portant pares al teatre”. Una manera de jugar a l’intercanvi de papers entre els pares i els fills, d’arrencar un somriure a totes les persones que any rere any formen part de La Mostra i de mirar enrere per seguir impulsant fermament les arts escèniques per a tots els públics. Gràficament, com és habitual en la filosofia de La Mostra, la imatge fuig de l’estètica infantil més comuna per evocar la tradició racionalista i alhora reivindicar el criteri dels infants com a públic madur. Al cartell s’ha optat per un fons totalment neutre per potenciar el missatge, que és l’element principal. Així, l’eslògan “25 anys portant pares al teatre” es presenta sense interferències, reforçat amb una tipografia estàtica, racionalista i de pal sec com és la Futura Bold (1927), una de les més utilitzades des de la seva invenció. Pel que fa a l’spot, rodat als afores d’Igualada, es pot veure a la protagonista empenyent un cotxet on hi porta assegut al seu pare. Els protagonistes de la campanya són Júlia i Agustí Pelfort, filla i pare igualadins que han col·laborat desinteressadament amb la fira. La conceptualització de la campanya d’aquesta 25a edició és de l’agència Boxcom, integrada per l’artista igualadí Ramon Enrich i el director Joan Domènech, conjuntament amb l’equip de La Mostra d’Igualada. Nova pàgina web A nivell comunicatiu, el canvi més important d’aquesta edició és la nova web de La Mostra d’Igualada, una eina que s’ha concebut totalment orientada a l’usuari. Tenint en compte els diversos perfils dels visitants de la fira, s’ha dividit en els següents apartats: espectadors, artistes, professionals, premsa i empreses. Cada usuari hi trobarà la informació general de La Mostra, a més dels documents, informacions i formularis específics segons les seves necessitats. Així la pàgina web respon a criteris de practicitat, usabilitat i accessibilitat. Pel que fa al disseny s’ha optat perquè sigui clara, dinàmica i moderna, adaptant la imatge corporativa pròpia de la fira.

Comparteix l'article:

Deixa un comentari

L'Enquesta

Llegeixes els llibres que et regalen per Sant Jordi?

Ja no s'accepten vots en aquesta enquesta