“La Mostra a casa” registra més de 36.000 visualitzacions

44

“La Mostra a casa” amb què la Mostra Igualada ha ofert la possibilitat de veure al seu canal de Youtube alguns dels espectacles que s’haurien representat en la 31a edició de la fira ha tingut una molt bona acollida. Del 27 al 29 de març, coincidint amb el cap de setmana de la Mostra, els 43 vídeos disponibles van aplegar 28.097 visualitzacions, una xifra que augmenta pel què fa al número d’espectadors ja que només comptabilitza una persona per dispositiu i que s’incrementa fins a les 36.247 visualitzacions afegint-hi els registres de tota la setmana següent (la proposta s’ha mantingut en línia fins diumenge 5 d’abril per tal de facilitar el visionat del material).

Dissabte 28 va ser el dia de més activitat amb 12.205 visualitzacions. A banda del clip promocional, els vídeos més vistos han estat el resum de l’espectacle Geometria de Roseland Musical que havia d’inaugurar la fira, Musicals pels més menuts de Concerts pels més menuts i Bloop! de la Cia. Pep Bou.

En el seu conjunt, La Mostra a casa ha ofert 17 espectacles, 2 espectacles resumits i 24 tràilers o entrevistes que s’han projectat segons una graella horària. La programació en temps real ha permès la interacció de companyies i espectadors a través del xat de Youtube. Els usuaris també han pogut compartir l’experiència amb l’etiqueta #LaMostraACasa.

La Mostra a casa és una proposta impulsada per la fira d’espectacles infantils i juvenils Mostra Igualada arran de la suspensió de la 31a edició de l’esdeveniment com a mesura de prevenció pel Coronavirus. S’ha adreçat als infants, joves i famílies confinats a les seves llars per tal fer-los passar millor aquests dies.