5.8 C
Igualada
Dijous, 7 desembre 2023

Un article de

La infermera Paula Nadal publica la primera novel·la de la trilogia “Los orígenes de Clara”
L

Publicitat

La infermera Paula Nadal publica la novel·la Salem, el primer volum de la trilogia Los orígenes de Clara, publicada per l’editorial Círculo Rojo. Amb aquesta novel·la, Nadal ens endinsa a la vida de la Clara, una jove de 21 anys que, després de traslladar-se a Salem (Massachussets) amb la seva mare, descobreix la seva verdadera identitat com a bruixa. La protagonista haurà d’aprendre a conviure amb aquesta nova realitat, esquivant els obstacles i preservant el secret de la bruixeria.

L’obra, que l’autora va començar a escriure el març de 2020 en el seu confinament per covid-19, és a la venda des del dia 1 de desembre i es pot adquirir a través de la pàgina web http://www.losorigenesdeclara.com, o bé a plataformes com Amazon, Casa del Libro, o FNAC. Properament, també estarà disponible a algunes llibreries d’Igualada. A més, al compte d’Instagram @losorigenesdeclara els lectors poden seguir la història, un cop llegit el llibre, i interactuar amb l’autora.

Paula Nadal (Sant Quintí de Mediona, 1997) és infermera del Servei d’Urgències de l’Hospital Universitari d’Igualada. Apassionada de la lectura i l’escriptura, ha canalitzat la seva necessitat d’expressar-se a través de les paraules, escrivint des de ben petita tant per a ella mateixa com per a concursos i premis literaris. La seva fascinació pel passat històric de la bruixeria, així com per la cultura nord-americana l’han portat a la creació de la seva segona novel·la, Salem.

Compartir
Publicitat
Més notícies:

L’enquesta

el + llegit

Més notícies