Igualada comença una de les setmanes més comercials de l’any
I

6 de novembre de 2017

La Gran Festa del Vi, el Rec.0 i l’Slow Shooping: tres propostes en menys d’una setmana de diferència. Això és el que s’inicia a Igualada aquest cap de setmana, amb moltes activitats i assegurant la participació de gent d’arreu del país.

Slow Shooping

El primer esdeveniment de la llista serà l’Slow Shooping, a partir de dimecres vinent, al mateix temps que l’edició d’hivern del Rec.0.

Més d’un centenar d’establiments comercials i de restauració prendran part en la setena edició de l’Igualada Slow Shopping, del 8 a l’11 de novembre, una activitat que promouen conjuntament el servei de Comerç de l’Ajuntament d’Igualada i les associacions de comerciants locals.

Concretament, participen en aquesta edició part 84 comerços i 19 bars i restaurants. Molts d’aquests establiments realitzaran promocions especials i descomptes que es podran consultar al web www.comerçigualada.cat/igualada-slow-shopping.

Com a complement lúdic a aquestes promocions, el dissabte 11 de novembre, es duran a terme diverses activitats de dinamització comercial al centre de la ciutat i al pati del Museu de la Pell.

De la seva banda, la Biblioteca Central i Kids&Us proposaran, el mateix dissabte a les 11h, una Hora del Conte i un taller científic per a nens i nenes de 3 a 9 anys. Abacus Cooperativa, a les 12h, organitzarà al seu establiment, el taller Partitures de l’Arc de Sant Martí, una proposta de lectura musical per a tots els públics. I els comerços del c/ Òdena, mentrestant, sortejaran tres paneres amb els seus productes per valor de 500 euros, entre totes les persones que hi facin compres entre el 8 i l’11 de novembre.

Finalment, i amb l’objectiu de promocionar la ciutat i el seu comerç entre els visitants al Rec.016; el Museu de la Pell i Igualada Comerç duran a terme activitats de promoció comercial i turística al pati del Museu.

Torna el Rec.0, amb marques igualadines

El barri del Rec tornarà a transformar-se del 9 a l’11 de novembre. Estava previst començar, com sempre, el dimecres 8, però el Rec.0 se sumarà amb molta probabilitat a l’aturada general i retardarà la seva obertura. Les antigues adoberies seran ocupades per grans marques de moda i dissenyadors emergents que convertiran aquests espais en autèntics experiments de retail. Rec.0 és una concentració de vendes especials inèdita, un festival de moda, cultura i gastronomia que revoluciona tota una ciutat només durant quatre dies.

Seran 100 les marques i dissenyadors de moda repartides en quatre grans zones del barri del Rec, en un circuit urbà i obert a tothom, on es combina el patrimoni industrial de fa segles amb la creativitat dels espais i les marques de moda. La moda local igualadina estarà representada per les marques Punto Blanco, Sita Murt, Micu Micu, Ingrid Munt, Buff, Boxley, Messcalino, David Valls, Dütch Delight i Jordi Rafart. També les marques gestionades per botiguers locals com Javier Simorra o Pepe Jeans. Com a novetat, s’incorpora la marca de complements de pell Nona Barcelona.

Com sempre, grans marques de moda com Levi’s, Adidas, Mango, Camper o IKKS segueixen organitzant les seves botigues efímeres més especials, amb muntatges especials com el que durà a terme Lacoste, que evoluciona el seu model cap a un concepte premium. Noves incorporacions com Reebok, Quiksilver, Boboli, Furest, DC o Roxy, la moda de Sessùn, Samsoe Samsoe o Little Creative Factory i el retorn de Tsunami o Loreak Mendian, convertiran aquesta edició del Rec.0 en la més sòlida des que va comen- çar. A més de les mencionades, trobarem Nice Things, Sita Murt, Punto Blanco, Kickers, Sebago, Javier Simorra, Antonio Miro, Textura, Kaotiko Barcelona, Castañer, Fox Head, Buff, Boxley, LTB Jeans, Macson, Messcalino, Mi&Co, Misako, Miss Me, Mus&Bombon, New Zealand Auckland, Pepe Jeans, Privalia, Santa Cruz, Rip Zone, Independent, Satorisan, Torras, Visionario, Yellow, Dr. Denim.

L’apartat infantil incorpora importants novetats, com Boboli, Little Creative Factory, My bags, Picnik i 1+ in the family que es sumaran a Tiny Cottons, Bean’s Barcelona, Al agua patos, Anguè Anguè, yporqué, Micu Micu, Mamadú, Mon Marcel o Piu et Nau, a més de les col·leccions infantils d’IKKS o Nice Things.

El disseny independent arriba de la mà del Rec Pop Up Day Estrella Damm que creix per donar cabuda a marques emergents que busquen donar-se a conèixer. En aquesta ocasió hi haurà diferents espais on durant els quatre dies hi passaran les següents marques: Costalamel, Colmillo de Morsa, Bless the Mess, Maria Roch, CUS, Victoria Barrueco, Nou Moscada, Punto Tres, Marola, Magan i Lost Wolf. I també, com sempre, al Rec.0 continua el talent creatiu de dissenyadors com Carlotaoms, Ssic and Paul, Pau Esteve, IKA Editions, Les Chausseurs, Dorotea, LOA, Rita Row o Kinetik Supply, i els més consolidats, com Txell Miras, Miriam Ponsa, Josep Abril, Who, Ingrid Munt, Gorni Kramer, Susi Sweet Dress, Visual Poetry Barcelona, David Valls, Jordi Rafart i Veneno en la Piel que seran en diferents espais, amb una oferta de moda singular.

A més de moda, música i menjar de carrer

L’oferta de moda, eix principal del Rec.0, es completa amb una programació cultural gratuïta i un oferta gastronò- mica completa. En l’apartat musical, continua amb la presència de músics locals, en aquesta ocasió comptem amb Black Kiss Superstar, Adriana Muntané, Ariadna Bonet i Cels, Miguel Díaz, a més dels DJ que amenitzaran l’escenari del pati Martí Enrich. A més, als dos escenaris hi passaran grups com Maïa Vidal, Intana, Bastante o Mundo Chillón.

La gastronomia torna amb el Rec Street Food, amb una oferta gastronòmica variada que pretén reflectir diverses cuines d’arreu del món, amb especialitats molt diferents: cuina cubana, oriental, italiana, americana, mediterrània… a més d’una oferta vegana i també per a celíacs.

Comptarem també amb un espai de Bodegues Torres, on es podran degustar les varietats més exclusives d’aquests cellers, l’espai Pastoret i els dos espais Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.0, present des dels seus inicis l’any 2009.

Noves aliances amb empreses de la comarca i rodalies

En aquesta edició, s’intensifica la neteja dels carrers, que van a càrrec de Recstores, a través dels professionals d’aquesta cooperativa. Des de fa cinc edicions, Rec.0 va començar a col·laborar amb Àuria Grup amb la contractació de personal i d’equips de treball pel Rec.0.

Iguana, segueix en aquesta edició como a soci tecnològic del Rec.016, oferint connexió a internet de fibra òptica a les pop up stores del circuit. Transports Masats continua col·laborant amb el transport ininterromput al pàrquing del Pla de la Massa que es va iniciar fa dues edicions i que fa més accessible l’arribada al Rec.0 per part del visitant.

Finalment, Pastoret de la Segarra és una empresa familiar de Sant Guim de Freixenet -amb vinculació familiar igualadina- que tindrà el seu espai propi, on podreu degustar gelats i iogurts artesanals i de proximitat.

16 cellers i caves, i sis gourmets, en plena Rambla de Sant Isidre

Igualada Comerç torna a promoure al bell mig de la Rambla Sant Isidre d’Igualada, La Gran Festa del Vi que enguany celebra la seva sisena edició el dissabte 11 de novembre, de 12 a 23 hores. La ciutat tornarà a gaudir dels millors productors de vins de proximitat i d’altres productes gastronòmics i de la comarca com a protagonistes.

Els 16 cellers que formaran part de la 6a edició de la Gran Festa del Vi d’Igualada seran Can Feixes-Huguet, Can Vich, Duran y Galan, Bohigas, El Cep, Muscàndia, Mas Codina, Urpina i Muntanyola d’Ampans, Bodegues Puiggròs, Parés Baltà, Celler Can Casals, Cellers Torroné, Rendé Masdéu, Casa Berger, Entrebosc i Caves Jaume Llopart. Pel que fa als gourmets confirmats fins al moment són Xarcuteria Ibáñez, Pastisseria Targarona, Làctics La Tossa, Peixos Dueñas, De Bona Pasta, 4Rodes Food i Fidel Serra.

Tast’l Comerç

L’organització vol seguir treballant per tal que La Gran Festa del Vi segueixi creixent en qualitat, aprofitant la seva consolidació a la ciutat d’Igualada.

Una de les iniciatives que se sumen a les degustacions a la Rambla serà el Tast’l Comerç, una proposta de dinamització comercial on diferents cellers oferiran tastos de vins dins de comerços d’Igualada Comerç. Es tracta d’una acció que pretén apropar al consumidor a les botigues, i familiaritzar-lo mentre degusta un dels vins participants de La Gran Festa del Vi.

Entre d’altres que es confirmaran més endavant, l’òptica Vallsòptics oferirà degustacions del celler Duran Galan, Modes Llucià i D’Arau del Bodegues Puiggros, la Llibreria Aqualata del celler Can Vich i l’Asfalt del celler El Cep. Pròximament s’anunciaran la resta de comerços i els horaris de les degustacions.

El públic assistent a La Gran Festa del Vi podrà gaudir d’actuacions musicals. A les 19 hores tindrà lloc un concert de jazz, i a les 21 hores l’actuació del grup igualadí JoKB, que oferirà un espectacle en format acústic i íntim.

Comparteix l'article:

Deixa un comentari

L'Enquesta

Creus necessari un canvi en el govern de la Generalitat?