12.4 C
Igualada
Divendres, abril 16, 2021

“Hi ha gestos que deixen marca”, campanya del Teatre de l’Aurora dedicada al personal sanitari

Un any després de l’inici de la pandèmia i del brot de Covid-19 a la capital de l’Anoia, el Teatre de l’Aurora presenta la campanya ‘Hi ha gestos que deixen marca’, per agraïr al personal sanitari de l’Anoia la tasca realitzada durant tots aquests mesos de pandèmia i que encara ara continua vigent.

A través del web del teatre es podran comprar entrades específiques per als professionals de la salut. El teatre farà arribar aquestes invitacions a les direccions del Consorci Sanitari de l’Anoia i del Servei d’Atenció Primària de l’Anoia de l’Institut Català de la Salut, entitats amb les quals el Teatre de l’Aurora coordina conjuntament aquesta campanya.

Aquestes entitats sanitàries lliuraran les invitacions als professionals, que en podran gaudir quan ho desitgin, al llarg de l’any. Per cada invitació que els espectadors donin, el Teatre de l’Aurora amb el suport dels patrocinadors Grup Carles i Ultramàgic, n’aportarà una altra.

Un homenatge al personal sanitari
El març del 2020 la Conca d’Òdena es va convertir en l’anomenada “zona zero” de l’expansió de la Covid-19 a Catalunya. Des del primer dia, malgrat les adversitats, els professionals de la salut s’han posat a primera línia per combatre aquesta pandèmia, per tenir cura de tots nosaltres i els nostres familiars.

La gent va sortir als balcons per agrair la seva tasca. Però, amb el temps, els aplaudiments es van anar apagant. Des del Teatre de l’Aurora, amb la implicació dels nostres espectadors i patrocinadors, volem reconèixer la feina i dedicació d’aquests professionals de la millor manera que sabem: amb teatre.

Col·laboradors de la campanya
‘Hi ha gestos que deixen marca’ és una iniciativa del Teatre de l’Aurora, amb el suport dels patrocinadors Grup Carles i Ultramàgic. La iniciativa no hagués estat possible sense la col·laboració del Consorci Sanitari de l’Anoia que gestiona l’Hospital Universitari d’Igualada i el CAP Igualada Nord, i el Servei d’Atenció Primària de l’Anoia de l’Institut Català de la Salut. La campanya compta amb la col·laboració dels mitjans col·laboradors AnoiaDiari, La Veu de l’Anoia, Ràdio Igualada, Canal Taronja i El Regió 7.

Compartir

Més notícies

Últimes notícies

Barraques GO! lliura el premi del vol en globus sortejat entre tots els participants

Barraques GO! ha lliurat aquest mes de març el premi d’un vol en globus per a 4 persones sortejat entre els participants de l’edició...

Ajuts extraordinaris per a preservar els edificis del nucli antic de Piera

Amb la voluntat d’incentivar la preservació dels edificis del casc antic i millorar-ne l’accessibilitat, l’Ajuntament ha aprovat les bases per a la concessió d’ajuts...

“Els polítics haurien de donar un cop de puny damunt la taula i dir prou a tantes plataformes del “No pel No”

El president de l’Associació Polígons dels Plans i expresident de la UEA, Ramon Felip, ha volgut aquesta setmana dir-hi la seva a l’entorn del...

Obertes les inscripcions per participar al 15è Certamen de Música Jove

Ja està obert, fins el 14 de maig, el període d’inscripcions per participar a la 15a edició del Certamen de Música Jove d'Igualada. Aquest...

“Mentre els carrers dormien” i més…, una introspectiva i emotiva passió per la pintura, de la mà d’Anna Carretero Garcia

Aquests dies, la sala - galeria d’art Nivell 46, un espai diàfan i acollidor, destinat a les creacions de diferents artistes d’Igualada i comarca,...
Compartir