16.2 C
Igualada
Diumenge, octubre 17, 2021

“Hi ha gestos que deixen marca”, campanya del Teatre de l’Aurora dedicada al personal sanitari

Un any després de l’inici de la pandèmia i del brot de Covid-19 a la capital de l’Anoia, el Teatre de l’Aurora presenta la campanya ‘Hi ha gestos que deixen marca’, per agraïr al personal sanitari de l’Anoia la tasca realitzada durant tots aquests mesos de pandèmia i que encara ara continua vigent.

A través del web del teatre es podran comprar entrades específiques per als professionals de la salut. El teatre farà arribar aquestes invitacions a les direccions del Consorci Sanitari de l’Anoia i del Servei d’Atenció Primària de l’Anoia de l’Institut Català de la Salut, entitats amb les quals el Teatre de l’Aurora coordina conjuntament aquesta campanya.

Aquestes entitats sanitàries lliuraran les invitacions als professionals, que en podran gaudir quan ho desitgin, al llarg de l’any. Per cada invitació que els espectadors donin, el Teatre de l’Aurora amb el suport dels patrocinadors Grup Carles i Ultramàgic, n’aportarà una altra.

Un homenatge al personal sanitari
El març del 2020 la Conca d’Òdena es va convertir en l’anomenada “zona zero” de l’expansió de la Covid-19 a Catalunya. Des del primer dia, malgrat les adversitats, els professionals de la salut s’han posat a primera línia per combatre aquesta pandèmia, per tenir cura de tots nosaltres i els nostres familiars.

La gent va sortir als balcons per agrair la seva tasca. Però, amb el temps, els aplaudiments es van anar apagant. Des del Teatre de l’Aurora, amb la implicació dels nostres espectadors i patrocinadors, volem reconèixer la feina i dedicació d’aquests professionals de la millor manera que sabem: amb teatre.

Col·laboradors de la campanya
‘Hi ha gestos que deixen marca’ és una iniciativa del Teatre de l’Aurora, amb el suport dels patrocinadors Grup Carles i Ultramàgic. La iniciativa no hagués estat possible sense la col·laboració del Consorci Sanitari de l’Anoia que gestiona l’Hospital Universitari d’Igualada i el CAP Igualada Nord, i el Servei d’Atenció Primària de l’Anoia de l’Institut Català de la Salut. La campanya compta amb la col·laboració dels mitjans col·laboradors AnoiaDiari, La Veu de l’Anoia, Ràdio Igualada, Canal Taronja i El Regió 7.

Compartir

Més notícies

Últimes notícies

Ja es pot visitar l’exposició de fotografies del Concurs de l’EBF

Setanta participants i gairebé dues-centes obres van presentar-se al Concurs de Fotografia convocat per l’Ajuntament d’Igualada i l’Agrupació Fotogràfica d’Igualada coincidint amb la 25a...

Òmnium Anoia convida a fer una immersió en la cultura japonesa

Dins el cicle “Lectures Universals”, Òmnium Anoia ha organitzat un acte per donar a conèixer la literatura japonesa a través de Yukio Mishima, l’autor...

Han començat les obres de remodelació de la plaça de la Unió

Durant els darrers dies han començat les obres de remodelació de la Plaça de la Unió de Vistalegre de Santa Margarida de Montbui. Els...

Marc Solsona (Junts): “A Jorba no ens fa falta més sòl industrial”

El portaveu de Junts a Jorba, Marc Solsona, ha explicat en una entrevista la posició contrària de la seva formació davant la consulta del...

Iniciativa del Consell Comarcal per evitar l’aïllament de la gent gran

El Consell Comarcal de l’Anoia, amb el suport de Diputació de Barcelona i els ajuntaments adherits, han posat en marxa el projecte Anoia Vellesa...
Compartir