El Grup Teatral de Capellades, camí dels 40 anys
E

10 de maig de 2017

El cap de setmana passat, una trentena de membres del Grup Teatral de Capellades amb els seus acompanyants, vam celebrar el 39è aniversari i comencem així el camí cap els quaranta anys que han transcorregut des d’aquell 25 de febrer de 1978.

Des de llavors són moltes les persones que han anat donant forma al nostre grup de teatre amateur, presentant moltíssimes obres de diferent gènere i temàtica.

El dissabte a la tarda pujàvem amb l’autocar Montferri a un destí que només coneixien els cinc membres de la Junta. Viatge sorpresa! A mesura que enfilàvem carreteres anàvem fent hipòtesis de quin podria ser el nostre destí festiu. Igualada, Sant Guim, La Panadella, Santa Coloma de Queralt, i així carretera enllà fins L’Espluga de Francolí. Però no, encara no havíem arribat. Poblet! Ara sí. Mig kilòmetre més enllà del monestir a un paratge meravellós. Villa Engràcia un antic balneari, actualment convertit en hotel rural i apartaments. L’estada allí va estar plena d’activitats. Després de l’hospedatge, excursió a peu cap al monestir. Els més grans, pogueren fer el recorregut amb cotxe.

Més tard, el sopar de celebració on els més de trenta convidats van encerclar una taula gegant i així gaudir del frugal menjar, però sobretot de la conversa conjunta i unida. Durant el propi sopar, sorpreses animant l’àpat que acabà amb un brindis i paraules de molts dels presents que van degustar un pastís amb les 39 espelmes de celebració.

Tot seguit van començar un seguit de jocs de nit que la junta havia preparat acuradament, fent-nos participar de records de moltes de les obres representades. L’actual president del Grup Teatral de Capellades Marcel Riba, va adreçar unes paraules entranyables, recordant quan era petit que ja va caure a les seves mans un programa del grup, herència dels seus pares.  La nit en rotllana va seguir de manera divertida i amena fins arribada la matinada.

El diumenge una visita guiada a Montblanc. Una població plena de història i bens patrimonials que vam tenir ocasió de conèixer amb un recorregut de gairebé tres hores.

La festa va acabar amb un dinar de germanor amb brindis i recitat de poesia de Jaume Bernadet que complint 89 anys, que junt amb la Paquita són els membres més grans del grup.

De retorn cap a Capellades, carregats d’emocions, moments irrepetibles, experiències compartides i sobretot la convivència d’aquesta família teatral, tots hem coincidit en felicitar al Marcel, la Montse, la Mireia, el Pere i el Roger que sent la Junta actual del Grup, ens han regalat aquest cap de setmana premi a 39 anys de feina feta i que obra la porta a l’inici del 40è aniversari.

Diumenge vinent dia 14 de maig a les 8 de la tarda representarem Cervells en la fosca a Can Aguilera, i anem treballant amb la preparació del Petit príncep que s’estrenarà d’aquí uns tres o quatre mesos.

Si esteu interessats en veure les nostres obres, afegint-hi en cartell El mètode Grönholm, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres al telèfon 696844798 o al correu grupteatral.capellades@gmail.com

Comparteix l'article:

Deixa un comentari

L'Enquesta

Creus necessari un canvi en el govern de la Generalitat?