20 C
Igualada
Dimecres, octubre 27, 2021

Els alumnes de La Gaspar fan el dissenyen d’un cotxe per promocionar el turisme a l’Anoia

El Consell Comarcal de l’Anoia a través d’Anoia Turisme participa en la campanya del
concessionari REMM Guitart #NouCapturAnoia, que ha proposat als alumnes de Grau Superior de Gràfica Publicitària de l’escola municipal de d’art i disseny d’Igualada la Gaspar que participin a un concurs per a l’elecció del disseny gràfic d’un nou Renault Captur.

Per a ajudar els dissenyadors a inspirar‐se en la temàtica, l’Anoia, el conseller de turisme del Consell Comarcal de l’Anoia, Dani Gutiérrez i el conseller delegat de REMM Guitart, Xavier Mas, van ser dimarts 11 de febrer a l’escola, acompanyats per Ester Comenge, secretària acadèmica de la Gaspar, per explicar als alumnes els valors de les seves marques.

Per la seva banda, Gutiérrez, els va explicar l’estratègia i valors d’Anoia Turisme que aposta per l’slow tourism, concepte lligat a la sostenibilitat no només mediambiental, sinó també a la cultura, la societat, l’economia i la igualtat. Gutiérrez també va destacar que les propostes d’Anoia Turisme estan enfocades a un gaudi conscient de l’entorn, enfocant bé els recursos culturals i naturals de manera conscient i coherent.

De la seva banda, des de REMM Guitart van destacar del Renault Captur la motorització
híbrida endollable, la connectivitat amb tot tipus de tecnologies i dispositius, i la conducció
autònoma que n’augmenta la seguretat. Tenint en compte aquests valors d’Anoia Turisme i del vehicle, els joves dissenyadors van haver de decidir el disseny dels vinils per decorar el Captur, partint de l’Anoia com a temàtica. Els vinils dissenyats pel guanyador es podran veure a un Renault Captur, que s’exposarà a diferents llocs, com a la Fira de l’Estudiant.

A més, durant el mes de març, Anoia Turisme, disposarà d’aquest cotxe que és previst que recorri la comarca mostrant les millors experiències turístiques. Es farà en forma de  concurs “Vols que et portem a fotografiar l’Anoia?”, els guanyadors seran els autors de les millors fotografies de l’Anoia penjades a les xarxes socials amb l’etiqueta #nouCapturAnoia. El premi serà visitar diversos llocs de la comarca en el Renault Captur i degustar alguns dels productes de proximitat del territori.

Compartir

Més notícies

Últimes notícies

L’esport vilanoví es troba en un gran acte al camp de futbol

L'esport vilanoví es va retrobar per primer cop des de l'inici de la pandèmia. No només la ubicació, també el format de l’esdeveniment va...

Igualada acull una exposició per reflexionar sobre els usos de l’aigua

Igualada acull l’exposició “Operació Aigua” d’Aigua de Rigat, companyia gestora del cicle integral de l’aigua al municipi, amb el suport de l’Ajuntament d’Igualada, per...

S’inicia l’elaboració del Pla Estratègic de la Vall de la Riera de Carme

El proper dissabte 6 de novembre a les 17:00h a Carme es donarà a conèixer l’inici del procés de redacció del Pla Estratègic de...

Cap de setmana de curses i cervesa a Capellades

Capellades ha viscut un cap de setmana ple d’activitats. Dissabte, més de mil persones van passar per la 3a Mostra de Cervesa Artesana, organitzada...

Esquerra colla a Castells perquè es reuneixi amb les entitats veïnals

Fa pocs dies va fer-se públic que 12 entitats veïnals de la ciutat han reclamat una reunió amb l’alcalde de la ciutat, Marc Castells,...
Compartir