Els alumnes de La Gaspar fan el dissenyen d’un cotxe per promocionar el turisme a l’Anoia
E

15 de febrer de 2020

El Consell Comarcal de l’Anoia a través d’Anoia Turisme participa en la campanya del
concessionari REMM Guitart #NouCapturAnoia, que ha proposat als alumnes de Grau Superior de Gràfica Publicitària de l’escola municipal de d’art i disseny d’Igualada la Gaspar que participin a un concurs per a l’elecció del disseny gràfic d’un nou Renault Captur.

Per a ajudar els dissenyadors a inspirar‐se en la temàtica, l’Anoia, el conseller de turisme del Consell Comarcal de l’Anoia, Dani Gutiérrez i el conseller delegat de REMM Guitart, Xavier Mas, van ser dimarts 11 de febrer a l’escola, acompanyats per Ester Comenge, secretària acadèmica de la Gaspar, per explicar als alumnes els valors de les seves marques.

Per la seva banda, Gutiérrez, els va explicar l’estratègia i valors d’Anoia Turisme que aposta per l’slow tourism, concepte lligat a la sostenibilitat no només mediambiental, sinó també a la cultura, la societat, l’economia i la igualtat. Gutiérrez també va destacar que les propostes d’Anoia Turisme estan enfocades a un gaudi conscient de l’entorn, enfocant bé els recursos culturals i naturals de manera conscient i coherent.

De la seva banda, des de REMM Guitart van destacar del Renault Captur la motorització
híbrida endollable, la connectivitat amb tot tipus de tecnologies i dispositius, i la conducció
autònoma que n’augmenta la seguretat. Tenint en compte aquests valors d’Anoia Turisme i del vehicle, els joves dissenyadors van haver de decidir el disseny dels vinils per decorar el Captur, partint de l’Anoia com a temàtica. Els vinils dissenyats pel guanyador es podran veure a un Renault Captur, que s’exposarà a diferents llocs, com a la Fira de l’Estudiant.

A més, durant el mes de març, Anoia Turisme, disposarà d’aquest cotxe que és previst que recorri la comarca mostrant les millors experiències turístiques. Es farà en forma de  concurs “Vols que et portem a fotografiar l’Anoia?”, els guanyadors seran els autors de les millors fotografies de l’Anoia penjades a les xarxes socials amb l’etiqueta #nouCapturAnoia. El premi serà visitar diversos llocs de la comarca en el Renault Captur i degustar alguns dels productes de proximitat del territori.

Comparteix l'article:

Deixa un comentari

L'Enquesta

Llegeixes els llibres que et regalen per Sant Jordi?

Ja no s'accepten vots en aquesta enquesta