L’acord és la primera adquisició Europea de l’exitosa companyia Sueca de comerç electrònic i marca la seva entrada al mercat espanyol.
Es diu que moltes empreses exitoses han començat en un garatge, i així és exactament com van començar els negocis tant per Pierce com per Motobuykers fa nou anys. La recerca eterna de recanvis de motocicletes i la manca de bona oferta van provocar la mateixa idea en dos garatges diferents amb més de 3.000 km de distància entre ells: emmagatzemar i vendre accessoris per a motocicletes en línia i oferir un servei ràpid i fiable amb preus atractius. El 2009, dos amics van fundar Pierce en un garatge en els suburbis d’Estocolm, Suècia, i un any després quatre amics van fundar MotoBuykers en un garatge d’Igualada, concretament al carrer de la Boixeta.
Els curts estius a Suècia van obligar a Pierce a augmentar ràpidament les vendes en els mercats amb una temporada més llarga per als motoristes. Avui, Pierce s’ha convertit en una de les empreses de comerç electrònic més grans i reeixides d’Europa dins el sector de roba i accessoris per a motocicletes i motos de neu. Pierce opera amb les botigues en línia: 24MX, XLmoto i Sledstore en 17 mercats europeus, amb unes vendes superiors a 60 milions d’euros.
Motobuykers ha crescut fins a esdevenir una de les principals companyies de comerç electrònic dins el sector de les dues rodes a Espanya, també ha aconseguit vendes significatives a França i Itàlia, a més de crear l’exitosa aplicació WeRide, una aplicació social per a motoristes.
El que va començar amb 6 entusiastes de la motocicleta a dos tallers es convertirà ara en una empresa amb més de 240 empleats, que aspira a lliurar més d’1 milió de paquets de productes de motocicletes a clients de tot Europa durant 2018.
Motobuykers inicialment continuarà operant sota el nom i marca de Motobuykers. I continuarà sent gestionat pel mateix experimentat equip que ho fa actualment.
La transacció està subjecta a certes condicions i s’espera que es tanqui durant el primer semestre d’aquest any.