Aquest dilluns s’obre el termini per sol·licitar els ajuts pel menjador escolar
A

10 de setembre de 2021

Des d’aquest proper dilluns 13 de setembre, el Departament d’Ensenyament de l’Ajuntament d’Igualada obre el termini per sol·licitar els ajuts pel servei de menjador escolar. Les bases que regulen els ajuts per a les famílies usuàries del servei de menjador de les escoles d’educació infantil i primària d’Igualada durant el curs 2021-22, convocades pel Departament d’Ensenyament es van aprovar al ple municipal del mes de juny.

Els ajuts estan dotats amb un import de 3,08 euros per àpat realitzat al centre i es dirigeixen a infants matriculats a una escola del municipi que utilitzen el servei de menjador de forma habitual.

El termini de presentació de sol·licituds d’aquesta convocatòria acaba al 30 de setembre de 2021 i es realitzarà preferentment de forma telemàtica a través de l’e-tràmit habilitat per l’Ajuntament d’Igualada. Tot i això, també es podrà demanar cita prèvia per disposar d’un acompanyament en la sol·licitud de l’ajut a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà trucant al 93 803 19 50 per aquelles persones que presentin dificultats per a demanar l’ajut online. Podeu trobar tota la informació a www.https://tramits.igualada.cat/Ciutadania

Comparteix l'article:

Deixa un comentari

L'Enquesta

Llegeixes els llibres que et regalen per Sant Jordi?

Ja no s'accepten vots en aquesta enquesta