90.000 visitants al Rec.09
9

11 de juny de 2014

Rec.09 - 3.JPG El Rec.09|Experimental Stores va tancar portes aquest dissabte 7 de juny amb més afluència de visitants que en les passades edicions, amb persones de tot Catalunya i de fora. A falta del recompte definitiu, s’estima que el Rec.09 va rebre 90.000 visitants, unes xifres que superen les de l’edició anterior. El circuit del REC.09 va ser el més llarg de les últimes edicions, amb més d’un quilòmetre i mig de recorregut. Els visitants es van repartir al llarg de tot el circuit, que obria les portes a velles adoberies convertides en pop up stores, corralons, jardins i patis interiors. També va ser l’edició amb més marques participants, més de 60 marques, que van quedar repartides per les 35 pop up stores instal·lades al barri del Rec. El 4, 5, 6 i 7 de juny van ser quatre dies intensos que van transformar el barri del Rec amb aquest nou concepte de retail i del shopping, que es va acompanyar d’una àmplia oferta cultural, amb una vintena de concerts i música en directe, sessions de DJ, xerrades i intervencions artístiques. A més, el Rec.09 va proposar diverses zones de gastronomia, repartides pel circuit: els bars Estrella Damm, el pop up paella bar, creperies, mojitos, sucs de fruita, gelats i també jardins de descans, per gaudir de la intensitat del barri. Un OFF REC que tanca amb èxit Rec.0|Experimental Stores va tornar a impulsar l’OFF REC, una proposta que ha guanyat en nombre de visitants i d’establiments comercials inscrits. En aquesta edició, els comerços de l’OFF REC van oferir descomptes, promocions i accions especials, com la platja del carrer Òdena, l’espectacle itinerant, música o tallers de cuina. Els comerços que van oferir descomptes i promocions especials, sobretot els establiments de moda, van duplicar o triplicar la seva facturació, segons han declarat. L’esdeveniment Rec.0|Experimental Stores, que va néixer el 2009, s’ha consolidat plenament en les tres darreres edicions. La barreja del shopping, el patrimoni i les activitats culturals continua sent un format d’èxit. Una vegada més, l’experiment de retail va comptar amb un fort ressò mediàtic en diaris, televisions i premsa especialitzada, situant Igualada com l’epicentre de la moda i el disseny durant quatre dies. Davant de l’augment de visitants i marques inscrites al Rec.09 i l’èxit de l’OFF REC, l’equip del Rec.0 es mostra satisfet perquè l’essència del projecte, que és donar visibilitat al barri del Rec, s’ha aconseguit.

Comparteix l'article:

Deixa un comentari

L'Enquesta

Creus necessari un canvi en el govern de la Generalitat?