Vallbona promociona el seu comerç amb una guia

0

portada guia.jpg L’Ajuntament de Vallbona d’Anoia ha editat una guia on apareixen tots els establiments del municipi, amb informació detallada de cadascun d’ells i amb originals fotografies que posen de relleu el caràcter proper i el tracte humà que ofereix el comerç local, ja que hi figuren les persones que regenten els negocis. Amb el títol ‘Vallbona Comerç’, la guia s’ha repartit entre els mateixos establiments i a tots els domicilis, amb l’objectiu que esdevingui un aparador i apropi el comerç local a tots els veïns. L’edició d’aquesta publicació s’emmarca en un pla de l’Ajuntament per donar suport als comerciants i petits empresaris del municipi especialment en l’actual context de crisi. El Consistori és conscient de la importància que té el petit comerç i de les dificultats que travessa. Per això la publicació posa de relleu els principals valors afegits dels petits establiments: la proximitat (no cal agafar el cotxe per anar a comprar, estalviant temps i evitant contaminar el medi ambient), una oferta de productes i serveis de qualitat, el tracte personalitzat, l’ampli coneixement de tots els productes i l’assessorament i la confiança que ofereixen al consumidor. També tenen un paper clau en la reactivació de l’economia local, la creació de nous llocs de treball i el foment de les relacions interpersonals que ajuden a fer vida de poble. La guia ‘Vallbona Comerç’ l’ha dissenyat una jove alumna de l’Escola Municipal d’Art Gaspar Camps d’Igualada, Marina García. L’Ajuntament de Vallbona va signar un conveni amb l’escola, que va organitzar un concurs entre els seus alumnes i aquesta dissenyadora en va ser la guanyadora. Així també s’ha contribuït a potenciar els joves talents. L’actuació ha comptat amb una subvenció de 3.600 euros de la Diputació de Barcelona.