Un comerç de matalassos d’Igualada farà descomptes a qui hi faci la migdiada

0

Don_Relax_2.jpg Del 10 al 22 de desembre, Don Relax d’Igualada oferirà fins un 80% de descomptes en matalassos i somiers a totes les persones que vagin a la botiga a fer la migdiada vestits amb pijama. Es tracta d’una singular campanya –un happening- destinada a reactivar el consum, estancat per la crisi. Sota el lema “Una migdiada, un matalàs”, Don Relax posarà a la venda un estoc especial de fins a 300 matalassos i somiers a tots els participants de la iniciativa. Per poder fer la migdiada i accedir a la promoció, cada persona haurà de passar uns 20 minuts en pijama en una sala que s’ambientarà especialment per l’ocasió per afavorir el descans. A més, durant les dues setmanes que durarà la iniciativa, els aparadors de la botiga cobraran vida amb una desena d’actors que faran la migdiada per estimular la participació o bé, per cridar l’atenció dels vianants. Creativitat per fer front la crisi Actualment la crisi econòmica arrossega a la bancarrota a centenars de comerços i petits fabricants que no poden fer front la situació de recessió. Això obliga, als que sobreviuen, a buscar noves fórmules de comunicació menys convencionals i creatives per cridar l’atenció del públic i estimular el consum. Aquest és el cas de Don Relax. La seva propietària, la Gemma Farrera assegura que “des del 2009, les vendes de matalassos i somiers han baixat fins a un 40% i la facturació s’ha vist any rere any minvada”.