Trilogi creix un 36,4% al 2016 i canvia el nom de la marca per TLG Commerce
T

26 de febrer de 2017

Trilogi, empresa líder en solucions per a comerç electrònic, ha incrementat un 36,4% la seva facturació durant el passat 2016. L’empresa, que al 2015 va facturar 2.470.000€ ha arribat als  3.370.000€ durant l’exercici 2016.

La bona acollida de la solució eCommerce per part de les marques internacionals que treballen amb aquest software, empeny a la companyia a apostar por la globalització del seu mercat. En aquest sentit,  a partir d’aquest febrer, Solutions Trilogi S.L. deixa enrera la marca Trilogi per passar a denominarse TLG Commerce.

Objetiu econòmic per a 2017

Amb dues delegacions a Àsia -Hong Kong i Shanghái- i la recent obertura d’una oficina a  Barcelona aquest 2016, l’objectiu econòmic de la companyia és assolir una facturació de 4M€  als mercats d’Espanya i Àsia al 2017.

L’objectiu per al mercat asiàtic és repetir, per segon any consecutiu, un increment de facturació del 70%, a més de consolidar-se com una de les agències eCommerce amb solució pròpia de software i hosting a Xina i als països de la seva àrea d’influència.

L’estimació de facturació per a l’any 2016 preveia un creixement que situava la xifra de tancament en els 3’2M€, però la bona feina realitzada per l’equip humà de TLG i el continu creixement del sector eCommerce ha permès superar aquesta previsió. Pel que fa a recursos humans, en l’exercici anterior es va completar l’ampliació de plantilla prevista per l’àrea de màrqueting, que reforça les estratègies online dels clients de TLG Commerce. Actualment l’empresa dóna servei a més de 300 marques entre les que destaquen Media Markt, Lacoste, Herman Miller, Volkswagen, Munich, o Yerse.

Novetats per a 2017

La solució eCommerce, de la companyia establerta a Igualada (Barcelona, competeix amb les millors  solucions que existeixen actualment a nivell mundial. Per aquest motiu durant el 2017, l’equip d’I+D continuarà llançant nous productes. Un dels més destacats és una nova eina que sorprendrà al sector i que connectarà les marques amb els consumidors d’una forma més directa. Un nou projecte que es detallarà d’aquí a poc temps i que no deixarà indiferent a ningú.

Una altra de les novetats de LogiCommerce per aquest 2017 serà el llançament d’una nova eina, el Total Ecommerce Analytics (TEA) que posarà  a l’abast dels eCommerce Manager una gran quantitat d’informació  (eCommerce + Analítica). Aquesta eina s’ha dissenyat per facilitar la presa de decisions en temps real dels responsables de les botigues online.

Comparteix l'article:

Deixa un comentari

L'Enquesta

Llegeixes els llibres que et regalen per Sant Jordi?

Ja no s'accepten vots en aquesta enquesta