La teva imatge a diagnòstic

26

nana-gorgojo-veuanoia-opinioVinc del paper. Sempre he dissenyat en paper. Sóc la primera que he hagut de reciclar-me i pensar no només en la viabilitat d’una marca en suport paper sinó també en suports digitals.

Estem acostumats a veure i digerir el disseny d’una marca imprès (en una targeta, en un rètol en un díptic) però ara el concepte ha canviat. La lògica de la marca ha de funcionar en un nou món: l’online; ja sigui a la teva web, en el perfil de les teves xarxes socials, en un butlletí electrònic, etc.

El món digital està regit per una normativa, gràfica i legal, que s’ha de tenir en compte ja que la visibilitat del que comparteixes, ara, traspassa fronteres. Nous formats gràfics, nous conceptes de màrqueting, noves estratègies de publicitat. Tot el que dius de la teva marca ha d’estar emparat en una proposta gràfica capaç de conviure en paper i en digital. Cal que comencis a pensar en la transformació digital de la teva marca, en adaptar-la als nous temps i als dispositius digitals mòbils.

imatge-diagnostic-veuanoia-nana-opinio-economiaS’hauran de tenir en compte moltíssims paràmetres, fins ara desconeguts, per a que una marca funcioni. La marca ha d’encaixar. Encaixar en distribució, maquetació, en mides, en colors i en textures per tal de tenir una bona lectura digital. Cal que la teva imatge sigui VIABLE.

Si ja ets al món digital o si tens previst fer el salt, abans, analitza la teva marca, repensar-la, redissenyar-la i adaptar-la. La primera impressió és la que compta i marcarà el futur de la marca.

Nana Gorgojo Argelich, Graphic Designer Instint Estratègia Digital.