Rec.011 amplia el festival de pop up Stores amb noves marques

45

REC11.jpg

Adidas, Hakei, Gas Monkey Garage, Redskins, Grifone, Pretty Ballerinas, Mascaró o Kaotiko són només algunes de les novetats del proper Rec.0, que tindrà lloc del 3 al 6 de juny al barri del Rec d’Igualada. L’esdeveniment creix en noves marques però també en gastronomia, ja que seran més de 25 food trucks els que es concentraran en els patis industrials, en el Rec Street Food. Continua la iniciativa del Rec Pop Up Day Estrella Damm, la pop up store més efímera del Rec.0, que compta amb la venda especial d’un dissenyador cada dia diferent, com Rita Row o Andrea Ayala.

Aquestes novetats se sumen a l’oferta de moda que concentra les millors marques catalanes i internacionals. Cada marca té la seva pròpia pop up store, una botiga efímera que respira creativitat. Les grans marques aposten pel Rec.0, que compta amb Desigual, Levi’s, Mango, Pepe Jeans, Lacoste, Sita Murt, Birkenstock, Kickers, Hakei, Franklin&Marshall, Loreak Mendian o Superdry. El talent dels dissenyadors catalans està representat al Rec.0 per Miriam Ponsa, Josep Abril, Txell Miras, Who, Toni Francesc o Costalamel, i també amb Zazo&Brull o Colmillo de Morsa, nous en aquesta edició. En roba d’esport, a més de les noves marques Adidas originals, Grifone, Gas Monkey Garage, també hi seran presents Fox Head o Buff. El homewear i roba de bany és Punto Blanco, Redpoint i BB&Co. La moda infantil alternativa s’instal·la, com sempre, a l’espai RecKids i compta, per exemple, amb Canada House, Little Lia, yporqué, Piu et Nau, Micu Micu o Bean’s Barcelona, a més de l’oferta que aporta Desigual, Mango kids, Kickers o Textura baby. Les sabates i complements seran a les pop up stores de Birkenstock, Lupo, Kickers o Satorisan, i també a les noves botigues de Hakei, Mascaró o Pretty Ballerinas.

Les activitats culturals conviuen amb l’oferta de moda, amb tres escenaris al llarg del circuit i una programació musical amb més de 20 formacions, que compta amb el suport d’Estrella Damm, entre les que destaquen bandes com Alado Sincera, Beth, Cálido Home o Root Diamoons.El dia 3 de juny s’organitza el segon Rec Meeting, una taula rodona que aquesta edició debat sobre la nova tendència dels foods trucks, que comptarà amb el cuiner Koldo Royo i altres personalitats rellevants d’aquest sector. El debat estarà moderat per la cuinera Ada Parellada.

El Rec.011 transformarà més de 35 espais industrials, en antigues adoberies, i mostrarà, una edició més, les entranyes de l’extraordinari patrimoni del barri del Rec d’Igualada, una zona de la ciutat que s’està convertint en epicentre d’experiències alternatives vinculades amb la creativitat. Les adoberies velles d’Igualada es transformen en espais de tendència de moda, amb música i zones d’oci que canvien radicalment el seu aspecte.

Com sempre, Rec.0 Experimental Stores desenvolupa la seva comunicació a través de la HYPERLINK “http://www.recstores.com/” pàgina web i xarxes socials: HYPERLINK “http://www.facebook/recstores” Facebook, HYPERLINK “http://www.twitter/recstores” Twitter, Instagram. A més, Rec.0 crea una aplicació per Iphone i Android, que inclou tota la informació de l’esdeveniment.